A60GCS KOSTER MASERATI: onze zeer gewaardeerde Vu heeft deze ook al eens voor het lensje gehad http://www.ferrarichat.com/forum/showpost.php?p=138304286&postcount=36676
RDW doet soms rare dingen. Met deze naam lijkt het wel een replica namelijk, terwijl het een echte is. Het is een A6 GCS en de eigenaar heet toevallig Koster. Volgens mij is het een A6 GCS Monofaro met andere spatborden. Heel erg gaaf ding.
Ik heb ook even gespeeld met de kleuren van de GTO, uiteindelijk vond ik onderstaande kleurstelling erg fraai. Het is geen zwart, maar zo'n jaren 80 kleur. Het lijkt donkerblauw/groen, erg gaaf! Image Unavailable, Please Login
Bob, dat heb je echt goed onthouden zeg! @ Xantijn: die blauwe is toch de 250F? Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Die 250F is gaaf man! Tijdens de OGP in 2009 (geloof ik) waren 10 250F's!! Heb ik nog een foto van gemaakt met allemaal erop, ook deze blauwe.
Helaas Wat er in dat artikel staat klopt overigens niet, die BPM kun je alleen terugvorderen voor export auto's die van na 16 oktober 2006 zijn.
Als ik eerlijk ben vind ik die strepen minder mooi, te vergezocht. Zoals die gepresenteerd wordt in het filmpje, rood met dat matzwarte carbon dak en carbon zijdelen, vind ik hem tot nu toe het mooiste.
Klopt helemaal Vu! Een kennis van mij, Nicky, heeft die 250 F toen bij het Loo nog flink over de oprijlaan gejaagd, een oorverdovend geluid! De A6 GCS maakt ook behoorlijk wat kabaal overigens, beide prachtige auto´s.
Ik dacht dat die ene NL coureur erin mocht rijden. Weet zijn naam alleen niet meer. Zal de foto's eens opzoeken. Edit: Nicky Pastorelli?! haha
250F Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ik zat net te denken, bpm terugvragen van een auto uit 2003 dat zal de moeite amper waard zijn (je zit dan rond de 20% vd orginele bpm). Maar voor een Enzo zou dit nog zo'n ~26000 zijn .
Soooowwww laatste details zijn gedaan, luchthappers zwart gemaakt en een normale kentekenplaat erop.......hij is er klaar voor. grtz J Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Maar geen limited slip diff.... Overigens, jij die om 6 uur 's morgens youtube filmpjes aan het posten bent op FChat komt ook akelig dicht bij diezelfde omschrijving van een hobby die enge vormen aan begint te nemen
Zit er goed uit ! Zelf gemaakt ? Ben zelf ook erg benieuwd hoe het is om met een klassieke Ferrari mee te rijden. Lijkt mij een mooie ervaring Foto's ?!!