Door dit filmpje ga je wel meer waardering/respect krijgen voor de jongens van de stier. Die moeten met veel minder (kwaliteits) gereedschap (we hebben de fabriek meerdere malen gezien) een "vergelijkbaar" product neerzetten. Een hele prestatie, zeg maar...
Bedankt voor de info Tonnie. Vindt het altijd leuk om wat achtergrond informatie te horen over dit soort verkopen. Wel goed om te zien dat er weer wat beweging zit in de supercar handel. Enzo's, Koenigegg etc. Binnenkort (1 mei) een hele mooie veiling in Monaco van RMauctions waar ook weer heel wat moois te koop wordt aangeboden. 250 SWB, 288 GTO, 250 GT California Spyder, 550 Barchetta en nog veel meer. Waarschijnlijk heb je de datum al in je agenda staan. Lewie
Peter, Het heeft me wat studie gekost, maar als je het nummer van het attachment checkt zodra je het attachment hebt geupload (rechter muisknop > eigenschappen) en je zet er voor: [at tach] (zonder de spatie) en er achter [/attach] komt het allemaal goed. Gr. Martin
Roel en Lenny, De vlaai was heerlijk! Henk zal jaloers zijn... Ook de zon was heerlijk inclusief(zelf meegebrachte) Prosecco smaakte goed. Gaan nu aan de Bar met Roger/Harry + aanhang op jullie wachten totdat het haar van Lenny goed zit en we aan tafel kunnen Roel & Lenny filter aan: Jongens die F voor Roel is in de maak, zal nog wat geduld kosten maar gaat goed komen, alleen geen witte... Roel & Lenny filter uit. Ps @ Hans, Is je Glans apparaat er klaar voor wordt hier door Wilma gevraagd!
@ Marc: In Essen struikelde je over de 2010 MM startnummers! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Gr. Martin
Maar wederom allemaal auto's die eigendom (of uit de renstal) zijn van dezelfde grote sponsor (eigenlijk is elke deelnemer een grote sponsor )
Kan het niet voor de show zijn voor de sponsor? Dus de stickers zijn dan van 2010 maar de nummers misschien verzonnen omwille van de show. Ah ok, dan kan het wel. De vaststelling van het terug te betalen rest-BPM bedrag bij een eerder (gebruikt) geïmporteerde is trouwens een erg ingewikkelde, de belastingdienst komt er ook niet altijd uit dus goed narekenen is nodig helaas.
In kort: De berekening is omslachtig en zelfs voor de dienst zelf ondoorzichtig, geeft je toch te denken... Is die "terug vordering rest BPM" in het leven geroepen omdat de BPM eigenlijk door EU wetgeving niet kan/mag en dus op deze wijze "creatief" in leven wordt gehouden???? Zou toch eens iemand een proef rechtzaakje over moeten beginnen, kan interessant worden. Iets voor jou Marc? om vandaag wat (tijd) gaatjes te vullen? of ben je druk met de cursus "afzien"
Dat denk ik niet, een paar jaar geleden stonden hun nummers al op de kleding die verkocht werd van State of Art. Zijn ook sponsoren van de MM, hebben dus privileges zoals vele dingen in I.
Ja, het staat haar goed. Ik vind andersom ook erg mooi, als knipoog naar 3387GT (als je dan de GTO naam wilt gebruiken, dan is een tribute wel op zijn plaats. ) Onno
Iemand hier enig idee waarom er 2 dynamo's op een 512 BBI zitten? En hoe de ontsteking van zon ding werkt? Grtz J
2 dynamo's? Wist ik niet. Misschien die vraag even in het Engels op het internationale forum stellen? Maar beide dynamo's zijn stuk gegaan zaterdag??
Simpel - eerst fotootje maken van origineel, dan Adobe Illustrator, wat cirkeltjes maken, wat lettertjes erop, dan wat streepjes, en klaar is Klara. 2 dynamo's?? Wat zou daar het nut van zijn? De 365BB/512BB heeft er 1 en de Testarossa ook, zie niet in waarom er 2 op de 512BBi zouden moeten zitten. Waarom denk je dat Joop? Heb je de handleiding? Je moet op zijn minst op het stroomdiagram kunnen vinden of er 2 zijn. Wat betreft ontsteking - ik zou op de Boxer sectie even een vraag stellen - mensen als Paul Newman (nee niet die dode filmster, F-chatnaam Newman) kunnen je zeker helpen. Onno
Gelezen in het handboek Onno, en toen ik beter op de dash keek zag ik ook 2 dynamo lampjes. Alleen de 512 BBI heeft dat omdat 1 st. te weinig stroom opbracht.