Nogmaals hank Henk, vannacht heerlijk gedroomd en die lach staat nog steeds op mijn gezicht weer een klein beetje ontopic: wie gaan er a.s. vrijdag eigenlijk allemaal naar Zandvoort voor het jaarlijkse visjesfestijn? 1. Michiel 2. Erik 3. ?
Kijk dat is info! Weet ik al gelijk waar ik me op ga focussen Het wordt volgens de voorspellingen mooi weer. Wel wat frisjes bij 11C.
Is dat zo? Als dat zo is, hoop ik dat die niet teveel kabaal maakt. Zou zonde zijn als die na een paar rondjes eraf moet.
1. Michiel 2. Erik 3. Yep 4. Vu (tenzij de 212 F1 op de baan is) => die komt !! 5. Roger 6. Pterps (middag)
1. Michiel 2. Erik 3. Yep 4. Vu (tenzij de 212 F1 op de baan is) => die komt !! 5. Roger 6. Pterps (middag) 7. Gairo
@Socciebon Dit is echt wat voor jou ! http://cgi.ebay.co.uk/Formula-One-Motorsport-Trailer-1-OF-2-NO-RESERVE_W0QQitemZ260583097200QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_3?hash=item3cabf68370#ht_1206wt_907
Lekker op dreef Henk! Je begint zenuwachtig te worden voor Italie begrijp ik... normaal kwam er nog wel een keer iets serieus achter jouw toetsen vandaan
Tijdens dienst toch mee kunnen naar leuke evenementen als een Limborit. Zit er wel ABS (Anti Bibber Stoel) in?? Wel zo plezierig voor de patiënt.
1. Michiel 2. Erik 3. Yep 4. Vu (tenzij de 212 F1 op de baan is) => die komt !! 5. Roger 6. Pterps (middag) 7. Gairo 8. Robin