terwijl jullie allemaal lekker in limburg aan de vlaai zaten hebben wij maar eens een tunnel onderzocht. http://www.youtube.com/watch?v=LZWTDW0OFqc
Lekkerrrrrr! Heb je inmiddels ook de motorkap binnen en geinstalleerd Rick? @ Zandvoortgangers: ik sla het visje dit jaar dan ook over. Moet en zal die 212 F1 beter op de foto zetten dit jaar. 1. Michiel 2. Erik 3. Yep 4. Vu (tenzij de 212 F1 op de baan is) => die komt !! ik blijf dan op het circuit 5. Roger 6. Pterps (middag) 7. Gairo 8. Robin
Als je nou gewoon zegt dat je geen vis lust... We moeten maar even kijken met het vissie... Inderdaad even in de gaten houden wat er op de baan gaat komen. Een vissie kan op de terugweg ook nog en ik heb toch een voorraad voor (ruim) een week onder mijn shirt zitten. Ja, ik bespaar jullie de details, maar het kan een flinke plens geven, mits goed uitgevoerd
Is wel een leuke thuiskomer voor haar als ze terug is uit Rome. "Je wilde toch een mooie Jag, ik heb er een gevonden" haha.
De motorkap heb ik nooit ontvangen en gelukkig na 3 maanden zeiken mijn aanbetalingsbedrag geheel terug ontvangen dus dat was een geluk bij een ongeluk. De andere motorkappen die ik wilde zitten allemaal in Amerika en onbereikbaar door de hoge verzendkosten. Als je nog een keer foto's wil maken je bent van harte welkom!
di 13 apr 2010, 11:11 Telegraaf.nl 599 maal Ferrari 599 GTO De aanduiding GTO keert terug... Ferrari 599 GTO voor ruim 440.000 euro Prijskaartje Ferrari 599 GTO AMSTERDAM - Kleine kans dat er nog een Ferrari 599 GTO ergens in de wereld te koop is, maar voor wie toch nieuwsgierig is naar de tariefstelling, noemen wij alsnog het prijskaartje. De nieuwe GTO, de derde Ferrari in de historie van het merk met de befaamde naamgeving, kost exact 441.550 euro. Tenminste, in Nederland. De bolide kost af-fabriek 265.376 euro. Daar komt vervolgens BTW en BPM bij, wat het tarief met respectievelijk 50.421 en 125.753 euro verhoogt. Overigens is de kans erg klein dat er een Nederlandse koper de schatkist spekt met 175.000 euro. Ferrari-dealers Kroymans in Hilversum en Munsterhuis in Hengelo mogen vier tot zes GTO's verdelen. Image Unavailable, Please Login
1. Michiel 2. Erik 3. Yep 4. Vu (tenzij de 212 F1 op de baan is) => die komt !! 5. Roger 6. Pterps (middag) 7. Gairo 8. Robin 9. Peter
Ja, ik heb me dit jaar weer ingeschreven. Vond het vorig jaar erg leuk om te doen, en je leert er (hopelijk) ook nog iets van.
1. Michiel 2. Erik 3. Yep 4. Vu (tenzij de 212 F1 op de baan is) => die komt !! 5. Roger 6. Pterps (middag) 7. Gairo 8. Robin 9. Peter 10. Niek Ik kom vrijdag ook eens kijken. Lijkt me leuk een aantal van jullie eens te ontmoeten. Gr, Niek
Die door 'Europa' verbannen BPM is helaas het probleem niet meer. We zijn nu slachtoffer van de CO2-heffing welke voor een gemiddelde F rijder veel schadelijker is dan die paar centimeter waterpeil stijging. Kijk voor de grap eens op www.nieuweautoprijzen.nl Op dit moment zit er op een 599 GTB F1 Euro 55k BPM en Euro 77k CO2 heffing. Echter, wanneer in 2013 de BPM zoals gepland volledig is verdwenen ben je Euro 179k aan CO2 heffing kwijt! Leuker kunnen ze het niet maken......
Europe is 1 zeggen ze dan.... Fok off ! Het is ongelofelijk dat er toegestaan wordt dat de consumenten prijzen tussen landen zoveel kunnen verschillen. De industrie wordt gedwongen 1 prijs beleid in Europa te hebben. En als je dat niet doet, dan kun je miljoenen claims aan je broek krijgen van Brussel. Tegelijkertijd zijn de overheden vrij om er lustig op los te slaan qua belasting heffingen. Onno zijn opmerking vind ik trouwens ook een hele sterke. Waarom eigenlijk niet zo'n norm voor dit soort auto's? Er is eigenlijk maar 1 echte oplossing... en daar zong het Goede Doel vele jaren geleden al over...
Ben pas nog met een Beamer bezig geweest. Komt neer dat de BPM en CO2 heffing bijna 2 keer zo hoog uit kwam dan de BPM heffing van vorig jaar. Dus geen Beamer scheisse! Joost
Stoere oldtimer Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login