@heren Een paar weken geleden kreeg ik bij de 458 presentatie een litho iets groter dan A4 formaat. Iemand van hier vroeg mij hem te scannen en te mailen. Als nog iemand hem wil, stuur even een pm. Hoge resolutie 10MB. Image Unavailable, Please Login
De hartelijke groeten uit Monaco! Top weer, het bier is weer duur en de auto's en vrouwen mooi! Image Unavailable, Please Login
Mocht weer wat kosten, hè? Maarre, ik zie Marc niet? Volgende keer weer gewoon een kratje achterin gooien voordat je wegrijdt uit NL! Geniet ze verder Ruud! Ciao, E.
@Tonnie Toto Op 01:00 zie je een amerikaanse Japanner met een dweilkapsel. Is dat Brandon Wang ? (eigenaar van de zwarte 250GTO)
Ik zou het niet weten , ken meestal de auto's en niet de eigenaren, verkoop zelfs auto's aan personen die ik nooit gezien heb.
Ik wilde net zeggen - PlonsBob kan het je vast vertellen want die docu die ik van hem heb gekregen heeft BW in beeld. Aangezien ik niks met een dweilkapsel gezien heb kan ik mijn mening niet geven. Onno
Vandaag reed ik over de nieuwe Millenium Highway, een nieuwe weg van Dakar (Senegal) naar Bamako (Mali), nog niet af. Deze beelden zijn vlak bij onze mijn gemaakt, op de grens tussen die twee landen. Wat een weg! Bochtig, en als een biljartlaken!!! Oh, waarom kun je een 550 niet als handbagage meenemen??? Was echt genieten geweest. Geen kip op de weg. Nou ja - dat laatste was gelogen, wel af en toe een kip op de weg. Onno Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Idd superstrak stukje asfalt, Onno! En zo te zien ook weinig flitskasten, dus geen Stinger meer nodig. Of wel? Ciao, E.
Als ze daar staan te flitsen, dan zie je ze 3km van tevoren al staan. Kun je nog net afremmen tot normale snelheden. @iedereen die vrij is en naar CPZ gaat : veel plezier en ik wil vanavond graag al foto's zien!
Hee Tonnie, Heb je gisteren nog gespot bij de BP. Je reed net weg om te keren. Helaas was je te snel voor mijn Swiffert, anders had ik nog wel even gezwaaid.
Heeft nog meer leuk spul (California spider b.v.) Ooit op Silverstone mee gesproken, aardige man. Hadden we afgesproken dat ik op het circuit mee mocht rijden in zijn 308 GT4 Dino LM, maar toen het zover was, bleek dat het helaas niet mogelijk was, omdat de bijrijdersstoel geen gordel had En ik had ook een afspraak met Gregor Fisken om in een 250 GTO mee te rijden, maar ook hier helaas geen gordel, dus ging het feest niet door...dat was toch wel balen! Maar ja, je kunt niet alles hebben.
Verdraaid jammer idd, en over een jaar of twee kun je het ook niet meer doen omdat die weg dan vol met ezelkarren en verrotte DAF trucks uit 1948 zit. Nu hij nog niet verbonden is... hemels. Maar ja. Onno
Was weer erg gezellig vandaag en Vu heeft eindelijk eens een visje met ons gegeten! Was leuk om weer nieuwe gezichten te zien. Mijn foto's zijn komende winter wel klaar Ik kijk uit naar de foto's van Vu en Bob, onze panningmeesters!