Daarom waren wij (Ria en ik) om 11.30 weer terug van het fietsen, want Pieter kennende wist ik dat dat zou gebeuren "op de dijken". Wel een verschil, 450pk+ en nu op de fiets met tegenwind en dat alles in een week tijd.
En was er zaterdag iemand met zijn zwarte 599 GTB op weg van Amersfoort richting Apeldoorn op de A1, ca. 16:15? Wat een kar
Ik zag bij ASN autoschade in Gorinchem nog een heuze 575M GTC in het lichtblauw, voorbumper was eraf dus geen kenteken gezien. Zeldzaam exemplaar en helemaal in die kleur! Iemand die meer weet over deze auto? Gr. Anthony
En ik zag zaterdag diverse F's rijden in Dusseldorf. Hier een paar plaatjes. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
lol ze reden ook echt rond, maar ik was er meer voor de gezelligheid en niet voor de auto's, dus dat was meer bijzaak. Er reed ook een Morgan Aeromax rond (echt heel erg gaaf! zijn maar 100 van gemaakt) en wat fout Techart-spul, zoals een matzwarte Panamera en een bijpassende Cayenne. Echt heel erg lelijk. En een R8 V10 Spider. Lekker geluidje. En 300 911'jes etc etc. Beetje overkill soms die superauto's in Dusseldorf, maar wel leuk.
Dat is niet zo moeilijk hè Hans? Ik zag er bij Pozzi vanmorgen ook een heleboel staan: 3x F40, F50, 400 en ook nog een MC12. Altijd leuk! 911-jes hoef je daar niet te tellen want dan heb je geen leven meer... Gr. Martin
Wat is leuk Bob? 10% van de totale productie aan SWB's, is dat leuk? 2 250 GTO's, is dat leuk? 3 Enzo's, kan dat wat zijn? Gr. Martin
Prima! Lekker makkelijk te hanteren, doet alles volautomatisch en maakt nog foto's ook! Geeft zelfs aan op welke locatie je een foto gemaakt hebt! Of bedoelde je dat niet te vragen Vu? Gr. Martin
nou..... uiteindelijk wil ik vragen of je wat foto's wilt posten Nee, goed dat de camera het doet naar behoren. GPS (of hoe het ook genoemd wordt) op de camera is ook wel handig. Ik kijk uit naar de beelden. Ben zelf ook aan het kijken voor een compactcamera (voor als ik bv een dagje op stap ben met vrienden) dus ik ben ook erg benieuwd naar de kwaliteit van de beelden. Gr. Vu
En met de juist compressie (door Irfanview in te stellen op 800x en "verkleinen tot 290kb") natuurlijk