1) verkleind door Fchat (automatisch) 2) gecomprimeerd door irfanview op max 290kb (in dit geval 276kb) Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Martin... dat is 51kb ! Stuur hem eens over de mail, zet ik hem eronder om het verschil te laten zien.
Ik heb je spellingsfout even gecorrigeerd Ruud. Nog gefeliciteerd overigens en bedankt voor de leuke plaatjes uit Monaco! Uhm, is dat niet meer jouw tak van sport Marc? Ik zie het verschil inderdaad, binnenkort eens een cursus irfandinges volgen... Zal je de foto mailen. Gr. Martin
Voor de liefhebbers van foto's op postzegelformaat : Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Gr. Martin
Some more: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Gr. Martin
Ik weet niet wat je met je foto's doet, maar ze zien er een beetje stoffig uit... Probeer nog eens wat meer foto's. Kijken of het lukt Dit valt voor mij overigens wel in de categorie 'leuk', dus laat maar komen. Probeer maar een pagina vol te gooien...
Hier wat opgepoetst leuk spul uit Monaco! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Heel snel Bob! Nog een paar: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Gr. Martin
Waarom vergeet ik altijd naar dit evenement te gaan??? Volgend jaar maar eens in de gaten houden... WOW!!!
Bedankt voor de foto's. Staat heel wat moois bij elkaar! Daar moet ik ook nog ooit eens een keer naar toe!
Afgelopen oktober hadden we het hier al over de Tour Auto Bob. Er is maar 1 oplossing: gewoon gaan Ik hoorde het Peter, balen man! Gelukkig over een week een leuk 'tripje' voor de boeg! Gr. Martin
Kijk, eindelijk weer vuurwerk... di 20 apr 2010, 15:04 Ferrari: Rossi in derde auto MILAAN - Ferrari-baas Luca di Montezemolo wil met drie auto's per team racen in de Formule 1. Dat zei hij dinsdag tegen Italiaanse verslaggevers. De naam van de derde rijder weet hij al. Dat moet motorcoureur Valentino Rossi worden. Voor de grote renstallen is het beter om drie in plaats van twee bolides te hebben. Wij zouden volgend seizoen al een derde wagen erbij willen hebben, zei Di Montezemolo. Negenvoudig wereldkampioen Rossi stapt wat de Ferrari-baas betreft na dit seizoen over van de motor in de auto. We willen er alles aan doen om Valentino over te halen, Als hij dit jaar zijn tiende wereldtitel wint, is het mooi geweest. Hij moet ook winnen in de Formule 1. Rossi heeft al de nodige testritten gemaakt in een Ferrari, vaak verrassend snel. Tot nog toe heeft de wegracer steeds gekozen voor de MotoGP, waarin hij uitkomt voor het Fiat Yamaha Team. Image Unavailable, Please Login
Zouden zijn fans hem dan ook zo uitbundig kunnen huldigen als nu bij de MotoGP? Ik denk niet dat ome Bernie dat goed gaat vinden......
Huren weet ik niet maar kopen kun je ze wel. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Gaaf die 2 TZ1's! En zo'n A110 blijft natuurlijk ook super. Ik kwam zondag eentje tegen bij kasteel Amerongen. Helemaal klaar voor de Tour Auto of Monte Carlo. http://www.gummen.org/tmp/Dusseldorf19042010_092.jpg