Ik zie geen hoofdrol voor Rossi weggelegd, net als voor Schumacher. Hoogstens een hoop sponsors er bij.
Discriminatie!!! ;-) Maar okay, zo zijn de regels blijkbaar. Maar wel cool ding ook hoor. Met rolbeugel en tripmaster erin al.
Het zou wel helemaal geweldig zijn zo'n kleurrijk figuur als Rossi in de formule 1 te hebben! Ik weet alleen niet of hij zichzelf daarmee een dienst bewijst omdat er dan gelijk een titel moet komen... Zie de rentree van Schumacher ook nog niet helemaal uit de verf komen... Gr. Martin
Maar ja, hij rijdt dan ook maar gewoon in een taxi. Ik ken geen een taxichauffeur die uit de verf komt..... Ciao, E.
Alonso leek zondag ook wel een beetje taxichauffeur: gewoon door rood rijden bij de start! Gr. Martin
zou een aanwinst zijn voor de formule 1 al was het alleen al omdat hij zo'n kleurrijk persoon is net als zijn achterban. Al zou het een groot verlies zijn voor de MotoGP, helaas sluit ik het niet uit indien hij zijn 10de wereldtitel pakt. Dit laatste heeft hij altijd expliciet uitgesproken, en wanneer Rossi iets wilt moet het er ook komen.
De bedoeling was de Thalys vanuit Rotterdam. Helaas ging er iets mis met de wekker. Ik ben nog snel in de auto gesprongen om te proberen in Antwerpen op te stappen, maar kwam bij Antwerpen in de ochtendspits terecht en zag de tijd op mijn navi verstrijken en ben omgekeerd. Achteraf had ik wellicht beter door kunnen rijden naar Parijs, maar op dat moment waren mijn gedachten waarschijnlijk niet helder genoeg (zo zonder ontbijt).
@heren Ferraribezitters Zondag wordt het 20 graden en uiteraard geen druppel regen te verwachten! De ultieme gelegenheid om onze gezamelijke hobby wederom op een gepaste manier uit te voeren. Trek die rossen uit de schuur ! Ik stel voor om rond 11:00 te verzamelen op een centrale plaats in het land waar een parking en een drankje te scoren is. Hoeft niet perse hier, denk even mee aan een andere leuke plek (niet midden in een stad).
http://www.quotenet.nl/quoto/ferrari-599-gto-uitverkocht.php "De rapste Ferrari ooit is razendsnel uitverkocht. Nederbelg Ronny Rosenbaum (Quote 500 nr. 156, 175 miljoen), getrouwd met Tatjana Simic, heeft zijn hand op een van de slechts 599 te bouwen exemplaren weten te leggen. Alle exemplaren van de Ferrari 599 GTO zijn vergeven. De vier tot zes renpaarden die de Nederlandse dealers Kroymans en Munsterhuis toegewezen hebben gekregen, hebben allemaal een nieuwe eigenaar gevonden" Het wordt tijd voor een GTO meeting denk ik....
Ik zou graag mee gaan zondag maar zit helaas met een vrouw die moet werken, heb de kids dus onder mijn hoede (waarom is de kinderopvang niet op zondag geopend....)