O die. Ja, volgens de regels moet ik me nu een jaar netjes gedragen. Gelukkig kan eind volgende week de sticker eraf als we richting Italië afreizen. Kan ik weer even anoniem door het leven. En uit nieuwsgierigheid: waar heb je die lijst vandaan? Kan me niet herinneren dat ik die heb gezien.
Wordt nooit op gecontroleerd... Je moest eens weten hoeveel Ferrari's er rondrijden zonder goedgekeurd danwel een sticker danwel zonder kentekenplaat... Ow ja...bekeuring is EURI 60,00 als ze je aanhouden..
62 euro weet ik helaas uit ervaring. En ach, dat ziet er ook niet uit, zo'n modern kenteken in blauw (vloekt misschien ook nog met het blauw van de lak zelf).
Veel plezier dit weekend mannen! Wij vertrekken straks voor een lang weekend richting Como-meer o.a. voor Concorso Villa d'Este! 23 graden en zon daar, dus gelukkig net 1 graad warmer dan hier zondag.
Joost, waarom zijn die links altijd hoogst illegaal van jou? Deze is ook alweer verwijderd... Marc, super verslag en mooie (live) foto verslag. Hoe is de rit met Brum gegaan? Nou, bij deze Henk! Ik kon echt niet (meer) slapen. Lig jij weer te maffen Is er ergens een site waarop ik kan kijken naar dezze race? Ik zie alleen vraagtekentjes (1 per foto) en kan ze ook niet aanklikken waardoor ik de foto's niet zie. Bij een reactie is de foto wel dmv een link aan te klikken. Is alleen bij Martin z'n posts. Iemand een idee waarom/hoe dit kan? zie onder Is mijn broer, doet het beter dan mij. @ Cor, aan het werk zie ik...
Kan je op de site van RTL GP of RTL7 de race niet terug zien? Op de officiele formule 1 site heb je meestal wel een samenvatting alleen is dat maar een minuut of 5 en heb je dan geen commentaar. Kan dat te maken hebben met het feit dat de plaatjes 'tussen' de tekst staan en niet onderaan mijn posts? Gr. Martin
Ik heb daar dus ook last van (ik zie geen foto's), maar alleen bij jou en alleen op mijn thuis pc. Ik gebruik Firefox.
Is er meer eentje voor de wizzkids of moderator(s) denk ik... Aan de meeste plaatjes missen jullie overigens niks hoor Gr. Martin
Ik zweer al jaren bij Mac... lust die Windows troep van Bill niet En ik kan met Firefox op m'n Mac toch probleemloos alle foto's zien... het moet dus ergens anders aan liggen.