Iets teveel voorgrond, en auto iets te ver weg wat mij betreft. Mag ik dat zeggen, Vu? Het idee was wel erg cool en dat rood steekt prachtig af. Onno
@ computer-wizz/pro's, Ik zou graag de F1 china van afgelopen zondag willen zien maar kan alleen samenvattingen vinden. Weet iemand een link waar de gehele wedstrijd te vinden is?
Ok, dit is wel weer even leuk denk ik Vorige week zondag even bezig geweest met mijn VholdR contour 720 bullitcam. Klein filmpje gemaakt, check it out. Als je internet snel genoeg is op 720P zetten. Tot 230 op de testbaan met dat ding op het dak, zuignap goedgekeurd http://www.youtube.com/watch?v=UwgcDKfxV0o Image Unavailable, Please Login
Prachtige video Henk, het feit dat je er muziek op hebt gezet betekend dat het geluid nog niet is wat je wilt? Complimenten voor de prachtige hoeken en de montage!
Nee, het geluid is een drama, dat moet ik blijven editen met software. Je hoort alleen maar de wind gieren op snelheid. Maar het is bedoeld als aanvulling op onze Digicam beelden, dus het zullen voornamelijk shots zijn. Dit is natuurlijk gecomprimeerd naar DivX, origenele beelden zijn veel scherper. Maar voor binnen in de auto is de microfoon wel perfect. Ik had hem nu iets te hoog zitten. Goed, eerste keer he...
Tot nu toe: -bigodino -henkie -fred328 -collega henkie met 308 -onno met 330 (net gesproken) -frank waarschijnlijk (gisteravond gesproken) -jeffrey (spyker 007)
Camera iets lager aan de zijkant van de auto moet ook helemaal te gekke beelden opleveren! Gr. Martin
Ik had graag aangehaakt samen met Robert (BeQuietAndDrive) en zijn puike Lancia Delta Integrale, maar ik ben helaas verhinderd.
Ineens ben ik je post met statistieken kwijt Michiel, maar ik begrijp dat je hart nog steeds in Brabant ligt? Gr. Martin
Ja, klopt! EN wel aan de Frederiklaan 10 te Eindhoven! Henkie is volgens mij voor Ajax..... Ben trouwens geen mega voetbalfan hoor, maar als het dan moet...... Ben meer van de autosport. Jaren F1 gekeken, net voor het vertrek van Schumi wat minder en nu toch maar weer aan het kijken geslagen, heb toch niks te doen.
Wel grappig dat het, voor zover ik me kan heugen, voor de eerste keer in deze 2.500+ pagina's hier over voetbal gaat/ging. Gr. Martin