Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 2136 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive Formula Junior

Jul 6, 2004
    822
    NL
    Full Name:
    Robert
    Ziet er weer uit als een leuke dag mannen, bedankt voor de foto's :)

2. Michiel

Michiel Formula 3

Apr 15, 2008
    1,969
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Michiel
    Of: "Die ouwe blauwe is toch een BMW?" :D Vroeg een van die kids bij de pomp...;)

3. Souvlaki

Souvlaki F1 Rookie

Jun 17, 2007
    3,809
    Paesi Bassi
    Full Name:
    Erik
  4. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Zou het dan geen idee zijn om voor zo'n recordpoging een klein servootje (linear activator) op die vleugel te zetten die hem wat vlakker zet op het rechte stuk -> minder downforce en minder weerstand...

Maar goed, wie ben ik?

5. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    @Hans: Was het koud? :D

6. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Zoals ik al op facebook postte: Er liepen ijsberen om de tent te... euh... ijsberen.

Slaapzak en drie dekens en bibberen. En uit de andere slaapcabine kwam om 4 uur 's nachts een "papa, ik kan niet slapen want ik heb het zo koud" van een Sjoerd (2 slaapzakken en een donzen dekbed). Toen maar besloten om al die dekens te combineren in 1 slaapcabine. Maar daar ga ik uit angst voor represailles van Bureau Jeugdzorg maar niet al te diep op in... ;)

We zijn bikkels.... (ja vast)....

@Heren, ziet er uit als een supergaaf tripje weer. Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Maar goed, kamperen met je zoon: onbetaalbaar. Plus de Dino staat toch nog een dagje of wat bij Alex....

7. dolfijn

dolfijn Formula 3

Oct 9, 2006
    1,015
    Full Name:
    joop
  8. SoCCieBon

SoCCieBon F1 Rookie

Sep 8, 2008
    4,915
    Europe
    Full Name:
    Marc
  9. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Ja, maar het verhaal op nu.nl eindigt met de gebruikelijke Nederlandse spruitjes:

Slechte ontwikkeling

Veilig Verkeer Nederland (VVN) deelt deze mening niet. ''Kinderen zijn er op die leeftijd nog helemaal niet aan toe'', meent de organisatie.

''Het is niet voor niets dat we in Nederland een wettelijke leeftijdsgrens van 18 jaar hebben gesteld. Dit soort initiatieven kan de kinderen ook in de verleiding brengen om voor hun achttiende jaar stiekem achter het stuur te kruipen. Dat is een heel slechte ontwikkeling.''

Ik denk dat ik op het circuit liever bij Bart in zou stappen dan bij een van die VVN oorwurmen (goh, heetten die niet eventjes 3VO trouwens, nu weer terug bij het VVN naampje. Hoeveel zou dat gekost hebben???;)).

10. bigodino

bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

Apr 29, 2004
    13,126
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Mee eens. Ik zit liever bij mijn neefje (3-voudig NL kartkampioen, nog geen rijbewijs maar al wel een racelicentie) in de auto dan bij iemand die net zijn rijbewijs gehaald heeft.

enne zeg nu eerlijk, wie heeft er al niet eens wat rondjes op een verlaten parkeerterrein gereden voor zijn 18de? :)

11. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Ik niet, toen ik dat deed was ik al over de 20. Gelukkig was het nog wel illegaal. :)

Onno

12. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Vandaag was ik bij Forza voor mijn apk keuring (verlopen juni 2009) en even olie verversen / kleine checkup.

-lucht/massameter kapot. Maar dat wist ik al, sommigen hoorden hem al eens loeien bij een koude start beneden de 13C. EUR 225,00.
    -Sirene van het alarm kapot. Een dure grap, kost EUR 295,00 dat ding !
    -Remblokken voor praktisch versleten, setje meegenomen van EUR 225,00.

Beetje raar kijken toen ik weer aan kwam met mijn 10 flacons Mobil1, maar ja ;)
    Hij kan er tot de winter tegenaan, en dan krijgt hij een grote beurt.

Hans, jouw Dino stond prominent in het midden van het pand en ik heb mij helemaal lopen vergapen aan een rossa CS met streep en rode interieurdelen / schuiframen van een klant. Kenteken van een jaar oud er op. Mooi!

13. Franc308

Franc308 F1 Rookie

Sep 23, 2006
    3,276
    Netherlands
    Full Name:
    Franc
    Neem jij je eigen olie mee naar Alex? Waarom? Goedkoper?

@Hans, heb ik iets gemist? Je beauty staat bij Alex? Is er iets dat je zelf niet kunt fixen?

14. Franc308

Franc308 F1 Rookie

Sep 23, 2006
    3,276
    Netherlands
    Full Name:
    Franc
    +1
    Geeft toch wel aan dat die boys met name op het jongere spul gefocused zijn.

15. dolfijn

dolfijn Formula 3

Oct 9, 2006
    1,015
    Full Name:
    joop
    Ik denk dat ik op het circuit liever bij Bart in zou stappen dan bij een van die VVN oorwurmen (goh, heetten die niet eventjes 3VO trouwens, nu weer terug bij het VVN naampje. Hoeveel zou dat gekost hebben???;)).[/QUOTE]

En anders ikke wel, liever bij Bart in de auto dan bij zon petjesklant van 18 met rijbewijs. Maar ook Michel Bleekemolen had er vertrouwen in want die ging na een stief kwartiertje al met Bart rond in de GT 3 ........180 km/pu op het rechte end

16. Franc308

Franc308 F1 Rookie

Sep 23, 2006
    3,276
    Netherlands
    Full Name:
    Franc
    Topgasten bij Forza;
    Afgelopen weekend lag er plots wat olie onder de 575. Daar is het nu natuurlijk topdrukte, maar ik kan gewoon aanstaande woensdag ochtend effe langskomen zodat ze het nog in orde maken voor de Italia trip.

17. Franc308

Franc308 F1 Rookie

Sep 23, 2006
    3,276
    Netherlands
    Full Name:
    Franc
    Echt niet te geloven. Sinds welke leeftijd rijdt ie al rond in die toyz van je? Toen ie net bij de pedalen kon?

18. dolfijn

dolfijn Formula 3

Oct 9, 2006
    1,015
    Full Name:
    joop
    Ik denk meer aan het gebrek aan klasse, stijl en historie

19. Franc308

Franc308 F1 Rookie

Sep 23, 2006
    3,276
    Netherlands
    Full Name:
    Franc
    Precies... ik dacht wat softer te zijn in m'n uitspraak... :D

20. dolfijn

dolfijn Formula 3

Oct 9, 2006
    1,015
    Full Name:
    joop
    #53396 dolfijn, Apr 26, 2010
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Dat hebben we met kussentjes opgevangen Franc, het is eigenlijk mis gegaan toe ie net wel of niet kon lopen en zich vast greep aan de gloeiend hete achter bumper van de 930 Turbo. Nu gaan we samen het circuit op
    Image Unavailable, Please Login

21. Michiel

Michiel Formula 3

Apr 15, 2008
    1,969
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Michiel
    Dat is toch helemal gaaf!!!!!!! Zo jong en dan al lekker rond mogen scheuren! Helemaal super Joop!!!

Als ik straks de mogelijkheid heb, ga ik dat ook met die uk van mij doen, Sandra van der Sloot zal in ht niet vallen :D eerst zelf maar een keer m'n circuitdebuut maken met iets anders dan een kart.

22. dolfijn

dolfijn Formula 3

Oct 9, 2006
    1,015
    Full Name:
    joop
    #53398 dolfijn, Apr 26, 2010
    Michiel, de beste hebben het geleerd in een kart hoor. Ik op een driewieler maar dat waren andere tijden.

23. Michiel

Michiel Formula 3

Apr 15, 2008
    1,969
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Michiel
    Ik heb ook veel gekart hoor, met name op de Landsard in Veldhoven, was om de hoek en echt fantastisch rijden, zelfs in het donker in de regen in december, na een feestje bij de Luchtmacht :D

Maar lijkt me gewoon een keer gaaf om in een F of p o.i.d over een circuit te knallen. Racelicentie halen en dan bv meedoen in een Clio cup ofzo, lijkt me echt helemaal fantastisch!!

Ik vind het echt gaaf dat Bart dat gewoon doet, strak plan van Bleekemolen!

24. rickadelic

rickadelic Formula Junior

Mar 26, 2008
    887
    Netherlands
    Full Name:
    Rick
    #53400 rickadelic, Apr 26, 2010

Share This Page