Beste Heren en Dames, 13 juni is het weer zover. Autogespot organiseert dan weer Dutch Supercar Sunday. Na een jaar afwezigheid zijn we er weer in geslaagd een terrein te vinden om het evenement te houden. Het evenement zal deze keer in Zuid-Holland plaatsvinden. Precieze details worden verstrekt wanneer men zich heeft aangemeld! Het evenement is net als voorgaande jaren besloten voor spotters van de site en voor eigenaren van exclusieve en opvallende bolides. Hier een kleine impressie van 2007. Mocht je interesse hebben dan kun je mailen naar [email protected]. http://www.autogespot.com/nl/categorie/38/pagina/1/dutch-supercar-sunday/ Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Meer spotters dan auto's? Ok, da's weer eens wat anders Ik neem aan; niet te veel poetsen? Gaat te veel glimmen en da's moeilijk fotograferen heb ik wel eens begrepen bij volle zon (en daar gaan we van uit, VOLLE zon)
Ik wil met twee auto's komen. Maar ik betwijfel of Pterps wel met zijn vrouw mee wil.... Dat zijn dan al 2 vrouwen... Anders kan Joost toch wel weer die DB9 tjikkies arrangeren...