Hallo allemaal, Ferrari Owners Days op het circuit van Francorchamps gaan door op 21 en 22 juni 2010 Uitnodigingen worden deze week verstuurd door de dealers Neem contact op met een dealer als je wil uitgenodigd worden, je kan ook passagiers uitnodigen Ik hoop op goed weer want vorig jaar op maandag regende het de ganse dag Ik ga dinsdag 22/6 Frank
voor degene die een raceauto meeneemt: vergeet je dempers niet! Vorig jaar was waardeloos, BBLM mocht 1 rondje en 308GTM een rondje meer. Spa Italia mag volgens mij wel weer ongedempt
Oscar, kaarten zijn altijd te regelen... Ik ga dit jaar 1 dag denk ik... Trouwens met de CS werd ik er op dag twee ook afgehaald...er is dus een behoorlijk strenge controle...
Normaal gesproken mag je zowieso maar 1 dag, toch? Ik wel in ieder geval. Misschien niet als je 2 Ferrari's inschrijft Mijn angst is voor wat er vorig jaar gebeurde; twee dagen en ik ben er net die ene dag dat het regent.. Valt misschien wel te combineren met Spa Italia. Bijv zondag & maandag er zijn.
Ja weet het nog goed. Na die paar prachtige rondjes met de Challenge Stradale over Spa. Hoop dat ik er ook weer bij kan zijn. volgens mij heb ik maandag ochtend toetsen...
Ja Tonnie, het is echt waar. Ze testen de db´s door achter je auto te gaan staan en dan mag jij ongeveer 6000 toeren draaien. Je mocht niet boven de 103db uitkomen geloof ik en ik had 106 of zo. Wellicht de moeite om even te checken. Met Spa Iatalia heb ik ze niet gehoord, heb ook toen meerdere CS-sen zien rijden. Ook challenge auto´s.
Ik lees het al: een lang weekend Ardennen! Heerlijk om een paar dagen buiten in de natuur te vertoeven. Gr. Martin
Weet je waarom je dat gezeik hebt met die Ferrari Days... omdat het doordeweeks is ! Met Spaitalia heb je geen last, puik evenement afgelopen jaar.
Het wordt idd, zoals Boink al zei, door Ferrari West Europa geregeld. Nederland valt daar sinds kort ook niet meer onder ( Noord Europa ). Echter, Nederland kan wel meedoen met deze dagen. Of jou dealer de kaarten kan regelen betwijfel ik, maar een NL dealer zou dat zeker voor je willen regelen.
Helaas kan ik er dit jaar niet bij zijn. Vorig jaar veel Challenge-wagens gezien. Ik weet natuurlijk niet of ze hun uitlaten aangepast hadden, maar het is dus wel mogelijk om ermee de baan op te gaan. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login