ik hou je op de hoogte!
Gaaf evenement, maar ook ik ben er niet bij helaas. Sta op een veld in Nijmegen dan. Wel in de zon gelukkig en met een drankje in de hand Dus maak maar wat extra foto's voor mij en Bob.
Haha, factor 30. Ben alleen bang dat geen enkele factor toereikend is... @ Henk: gaan we nog een 'momentje' beleven? Gr. Martin
Ik kreeg vandaag mijn persaccreditatie binnen, ben er dus ook bij (wel erg laat, had er al niet meer op gerekend). Ik kom met de 308.
't is inderdaad maar 45 minuten van mij vandaan. Vraag me alleen af hoe laat ik er wil zijn. In ieder geval voor 11 uur maar wil er ook niet al te vroeg zijn.
Marc, ik ga ook al vroeg rijden ivm de verwachte files. Jij rijdt neem ik aan over de A9 langs Amstelveen? Hoe laat verwacht je daar langs te komen? Kunnen we mss samen oprijden.... En Robin, ga jij binnendoor naar Zandvoort of om via de snelweg? Hoe zit het met Cor en Paulus 348? Ook vroeg op pad? Ciao, E.
Goed, vroeg op pad dus. Heb alleen geen tijd gehad om de auto uitvoerig te wassen. Dat wou ik zondagochtend doen. Dan maar na zandvoort wassen. Ik denk dat ik de snelweg neem Eric.
Heb nog geprobeerd het paddock in te komen de laatste paar dagen maar het is niet gelukt. Denk dat ik als 'plebs' misschien nog even langskom. Onno
Ik wil met de CS komen. De tranen sprongen in haar ogen toen ik dreigde met de 16M te gaan. Ze beloofde dan wel dat de deur wel altijd van buiten te openen is...
't is inderdaad maar 15 minuten van mij vandaan ))))))))))) I do not know if there is a reserved car park for everybody in the track itself. If some of you prefer avoid to park their car in Zandvoort, I can offer to park your car in my house: - free car park, - in a very very very calm neighborhood (Robin knows that, and the neighborhood enjoyed already the sound of the Larini exhaust and they really appreciated it - I love your country eveyrbody is always happy) - near a police station with nice police officers who like noisy cars (I have a tespipe and a noisy exhaust) I will go in Zandvoort with a car with 4 seats this time (2 are available) --> I give you a lift of course.