Je zou er nog conditie van krijgen Tonnie! Tot morgen, ben benieuwd naar je silberpfeil in actie. Gr. Martin
Van de week was ik nog teleurgesteld dat ik niet mee kon. Maar met de 30C morgen lig ik toch ook graag in mijn zwembad. Ik ben toch al zo'n zweter, zou het niet overleven morgen daar Hoop dat jullie veel plaatjes maken morgen.
Ik ben er ook bij, weet nog niet vanaf hoe laat. Heb lift geregeld bij profi en met schatje terug Zijn helmen morgen verplicht als je de baan op gaat? Anders moet er een lenen. Zal film camera wel weer meenemen om sfeertje "te pakken" samen met zonnebrand factor tig! @M&M, Ik lever morgen het pasje weer in hoor, jammer dat Dinsdag niet lukte Wilma zal er niet bij zijn, heeft afspraak staan met vrienden in Houten (=waar Cor mij afzet). @Franc, Kom jij ook? lees dit nergens in dit draadje...
Nope, deze keer niet. Verplichtingen binnen het gezin. Dat moet ook wel eens. Veel plezier jullie allemaal en idd veel fotos en filmpjes maken.
8:30 bij een tankstation ergens bij Heemstede, ben al vergeten waar. Toen hij belde zat ik ergens in Belgie op een solex...moeilijk dingen opschrijven....
Joost, had dat ding hier even afgegeven van de week dan, had Wilma hem bij mijn werk op kunnen halen.
Robin, hier het screenshot. Het is vanaf de A9 de eerste afslag richting Haarlem-Zuid/Zandvoort de N205 op. Tot straks, E. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ik ben er toch niet bij Teveel last van hooikoorts (erg plotseling en erg hevig). Ik blijf liever binnen nu. Veel plezier iedereen en ik ben benieuwd naar de foto's en verhalen. Ik ben vooral benieuwd of deze editie weer aansluit bij de eerste of de laatste.
We hebben erg genoten, was een goede sfeer en veel opkomst. Weer zat ook niet tegen. Veel leuke bekenden gesproken en mooie auto's gezien. Jammer van de Lambo Trofeo die afgeschreven werd maar goed, waar gehakt wordt... Het mini-concours was leuk, de 8V Fiat met Ghia Supersonic body gaat denk ik winnen, wat een schitterende auto! Maar Martien en Yvo met hun auto's stonden er ook mooi bij, dus wie weet... Geen foto's - sorry. Wel bevrijdend om eens zonder kamera te lopen, moet ik eerlijk zeggen. Onno
de 8V was inderdaad de (terechte) winnaar. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Zeer leuke dag! Maar wat een drukte zeg! Vandaar ook niet veel gefilmd, wel nog even een paar rondjes meegeweest met Christiaan in de F355 Was erg leuk.