4 foto's van de hele dag? Moet ik het als thuisblijver daar mee doen mannen ? ;)
Erik bedankt voor het ritje van vanochtend! Komt er nog wat van mijn filmwerk online? Zitten wel leuke dingen tussen dacht ik!! Verder niet veel gedaan was goed warm en ERG!!!!! Druk. Dus daarna in de duinen gaan liggen en van de zon en de voorbijgaande bolides te genieten!!!!!
Beetje geduld Henk. Ik heb Cor weer zien knallen met zijn camera en ook Ruud heeft wat geschoten. Ik heb nu een keer over Zandvoort gereden. Veel te druk op de baan. Snelheidsverschil was veel te groot. Erg warm, gelukkig stond er nog een windje. It's not me...
Ik heb er ook eens gereden met de F360. Even gezocht... 22/4/2007. Kraakheldere foto van Fumacher uiteraard. Auto stond net 2 mnd op kenteken. Was hetzelfde evenement volgens mij.. Image Unavailable, Please Login
Mensen, 't was een warme dag maar zeker de moeite waard. Veel bekenden gesproken en kennis gemaakt met anderen (o.a. Stormbird, Paulus348). Vrij rijden was in het begin best druk op de baan, maar later werd het gelukkig wat beter. Zijn de langerblijvers nog een beetje zonder files uit Zandvoort weg kunnen komen? @Michel: niets te danken, graag gedaan. Zal wel iets online gaan zetten, maar moet het eerst nog monteren. Komt goed! Ciao, E.
Vond het ook erg leuk om weer veel bekenden tegen te komen. Het was 's morgens inderdaad behoorlijk druk op de baan en ook niet iedereen had evenveel ervaring. Maar de F-s hielden het (voor zover dat in mijn volle blikveld zat) netjes. De Lambo en Maserati Gibli, die rond reden, hebben wel onze middag vergald. In plaats van degene die dan het randje gaan opzoeken van de baan te halen, gaan ze de leeftijdsgrens opeens van stal halen. We werden met een zwarte vlag van de baan gehaald. Begreep dat daarna iedereen voor start/finish werd stilgezet. Ik ben er behoorlijk pi..ig over. Tom mocht als troost van onze forumvriend nog even in de 360 GT zitten. Dat vond Tom toch nog wel erg leuk.
Volgens mij niet Henk, italia a zandvoort was een tijdje van de kalender. Wij waren toen op de zgn ´clubdag´. Ik heb daar mooie herinneringen aan: http://www.ferrarichat.com/forum/showpost.php?p=136659880&postcount=16675
Dag allemaal, Goed dagje vandaag weer, ondanks drukte & hitte. Veel bekenden, M & M + kids, Fred, Cor Souvlaki natuurlijk maar ook Maurik, Toto70, Ben, trevor etc etc. 's ochtends erg druk. Toch een paar goede rondjes gereden. Lambo knalde langs, en probeerde vol op snelheid iemand in de Slotenmakersbocht in te halen en eindigde in de vangrail. Erg spijtig; rijder geheel ok maar oh zo zonde van die prachtige auto... 's middags een stuk beter; even van bijrijder gewisseld want degene die 's ochtends mee reed kwam misselijk uit de auto D). Vooraan begonnen en toen de safety cars weg gingen vrij baan. Mooi! Geprobeerd de Scudi's bij te houden...moeilijk...erg moeilijk.. De FCN tent was top. Voortdurend buiten in de schaduw zitten met drankje en blik op de tarzan bocht. Ik ben wat vroeger weg gegaan om de files te vermijden & auto goed te wassen voordat 'ie de garage in ging. Al met al een goed dagje. Leuke auto's Vuurspuwende Detomaso was ook erg mooi.
Ik heb niet zoveel foto;s ook. Hier een paar. Morgen post ik er nog wel wat meer. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Dat zijn de betere! Toen ik voor de 2e keer uit de baansessie kwam had ik trouwens precies 80000 km op de teller staan! Wat een km's.... Ik stond (althans.... zat) er wel even bij stil op de terugweg. Erg blij met deze auto... je kan er mee toeren, mee naar werk en zonder tegenstribbelen een hele trackday mee doen. Eerder dit jaar ging ik er mee naar werk en daarna nog van 17:00 to 19:00 mee op Zandvoort gereden. Prachtig. De laatste 32000 km zijn van mezelf; op naar de volgende 32000..
Ben net thuis en heb niet veel gefilmd helaas Was prachtig weer alleen te? druk op de baan.... http://www.youtube.com/watch?v=omW1vdZJC-c Fred
Dat gold dus niet alleen voor degene die 's ochtends meereed!! Ik heb 's middags wat ronden met Robin meegereden in het kielzog van een Alfa C8 en twee Scuderia's. De eerste ronden nog wat gele en rode vlaggen gezien maar daarna ging het gas er echt op. Wat kan hij ongelooflijk rijden met de 360 F1, een fantastische beleving! Heb na de rit een uur op de lounge-banken in de FCN-tent gelegen om ongecontroleerde oprispingen de baas te worden. Al met al en prachtige, zonnige en gezellig warme dag aan zee. Robin, nogmaals dank voor de sensatie!
Jeetje, hele dag verheugd op ladingen foto's, maar dit valt nog even tegen. Wel mooie dag en mooi evenement zo te zien. Alleen als je echt lekker wilt rijden, kun je beter een ander evenement kiezen. Maar dat is logisch. Maar als iemand nog foto's heeft, gooi ze online aub!!
Ik heb helaas geen enkele foto gemaakt maar wel enorm genoten van een heerlijk dagje Zandvoort. Erg druk zowel op de baan als naast de baan, maar de Ferrari tent was daarin een oase van rust waar je lekker kon afkoelen en luisteren naar de voorbij razende auto's. Leuk iedereen (weer) ontmoet te hebben en tot de volgende keer. Nu eerst even twee nieuwe voorbanden bestellen -Peter
Het was een mooie warme dag.... 's Ochtends om 07:30 uur vertrokken en rond 08:45 bij de hoofdingang van het Circuit park Zandvoort. Daarna hebben we er 40 minuten over gedaan om tot bij de Tarzanbocht te geraken !!!! . De organisatie had wat moeite met het vele aanbod en logistiek zat het bij de ingang niet lekker in mekaar. Ik dacht dat mijn motor een beetje raar begon te doen maar dat geluid werd veroorzaakt door een prachtige vooroorlogse Alfa Romeo die achter mij stond..... Wat een geluid !!! Het was al snel druk en het beloofde een warme dag te worden. De hospitality tent van Kroymans/FCN was uitstekend ; Lekker onder de parasol gezeten in de Tarzanbocht. Catering was uitstekend! Ik heb niet op de baan meegereden, Het was erg druk en ik weet dat mijn rembekrachtiging niet tegen circuitrijden kan. Ik had in 2006 een incidentje op Zandvoort; het rembekarchtigingsysteem bouwt zoveel druk op dat ie de olie door de dop naar buiten gooit... en daaronder zit het uitlaatspruitstuk..... is nie fijn ... We hadden besloten om die dag toch maar rond 15.00 uur naar huis te gaan om de files voor te blijven....je weet wel .. strandgangers gaan ook een keer naar huis Wel zagen we veel Fiat 500's naar Zandvoort schuifelen... want druk was het richting zee.......Nadat we Fred even afgezet hadden in Houten kwamen we Wilma nog tegen op de rondweg aldaar. We hebben veel mensen gesproken en ik heb toch niet zo heel veel foto's gemaakt.... ik krijg er de tijd niet meer voor Foto's heb ik nu niet bij me... zit op m'n werk.. dus dat houden jullie nog tegoed. ( ok Henk ?? )
Leuk, ziet eruit als een mooie opkomst inderdaad, ook het nodige klassieke spul zo te zien. Jammer dat ik het gemist heb.
Het was zeker geslaagd! Wel erg warm en erg druk, op de heenweg hebben we twee uur in de file gestaan om zandvoort te kunnen bereiken. Helaas hebben we niet gereden want er werd wel erg hard gereden en ik heb meerdere Ferrari´s zien spinnen en driften. Daar wilde we onze auto toch maar niet aan wagen. Wel genoten van de prachtige auto´s die aanwezig waren, onder andere van de 250 TR, de TIPO 33 en de monza. Wat een geweldige auto´s.. Van de F-chatters alleen Onno en broer gezien maar die herkenden ons niet meer. Gr Xantijn
Geen idee. Ik time het eigenlijk nooit. Echt snel is het niet, denk ik. Ik had een programmaatje gemaakt op de iphone om de rondes te timen via de gps maar de iphone gps is ronduit k#t met peren dus dat werkt voorlopig nog niet zo. En om met je horloge te spelen....doe ik liever niet. Had ik maar een 599 met zo'n coole boardcomputer met laptimer...