Zeer fraai, wat een auto's zeg! Heb ik mooi even gemist :(
Filmpje van Italia a Zandvoort (deel 2) http://www.youtube.com/watch?v=HsC5mtSCRTw Ook een kleine drift slide nog gehad, ging gelukkig goed.. http://www.youtube.com/watch?v=DMW4Xk5rYGs
Zo!!! Cor heeft even uitgepakt. Ik was er bij dat je stond te fotograferen maar had niet in de gaten dat het er zoveel waren!!
Cor, namens iedereen die thuis heeft moeten blijven bedankt! Een zeer uitgebreide impressie kerel ! En.. doe mij deze scuderia dan maar. Dat Rossa met die antracietkleur velgen, dat lijkt mij wel wat. Blijft een hele mooie combinatie, misschien een idee voor mijn F360 Modena Image Unavailable, Please Login
Leuk perspectief zo vanaf de achterbumper, ja was inderdaad ikke op 4min, @alle fotografen: dank voor alle fraaie plaatjes van deze heerlijke IaZ! Groet, Ben
Onze dank is groot Cor!! Is het dak van die metallic rode California geheel grijs of alleen de raamstijl?
Als ik even voor Cor mag spelen: het dak is geheel grijs Roel. Hier een foto van de afgelopen rijvaardigheidstraining, ook op Zandvoort: Image Unavailable, Please Login Iets voor jou? Gr. Martin
Ik blijf het een hele mooie auto vinden. Vooral die twotone. Een donker blauwe met zo'n zilveren dak lijkt me helemaal geweldig. Daar is niet iedereen het mee eens, maar dat hoeft ook niet
Voor hetzelfde geld wordt hij wit met een blauwe racestreep. Moet je toch ook niet aan denken? Het is overigens wel heel licht grijs. In de zon leek het wel wit.
Leuk weer enkele van jullie afgelopen zondag gesproken te hebben en Ben, dank voor een heerlijke dag. Ik had nieuwe uitlaten onder de auto zitten en deze hielden zowaar net genoeg tegen om niet van de baan te worden gehaald. Ik kreeg ook opeens rondetijden op mijn boardcompu te zien, met denk ik dank aan Tom. De BBLM reed waarschijnlijk hard want ik heb hem niet ingehaald. Leuk dat rijden tussen de Abarthjes, dat waren rijdende chicanes zou Ben zeggen. Overigens vind ik het compleet debiel als je op zo'n dag van de baan raakt, laat staan je auto crasht. Zonder veiligheidspakken maar ook met mededeelnemers die wellicht weinig of geen ervaring hebben, toch op de grens willen rijden is onvergeeflijk. De discussies over mooie en lelijke autos zijn altijd leuk. En om mijn mening te geven, die California is een kappersauto. En nee, daar had inderdaad niemand om gevraagd. Zo, nu eerst een Hein. (verlooch nooit je opdrachtgevers..) Ciao Oscar
Eens. Als je elke moderne italiaan ( van fiat 500 tot scuderia's en racelambo ) dit baantje opstuurt dan vraag je om problemen. Helmen niet verplicht en geen max voor het aantal rijders. Dat baantje was overvol. Je zou bijna denken dat de organisatie het er om doet voor de sensatie....
Wie komt daar nou weer langs op 2:52? Bedankt! Weet ik eindelijk hoe m'n uitlaat klinkt . Erg mooi opgenomen trouwens. Leuk fimpje!
Goed te horen dat je het naar je zin hebt gehad Oscar. Moet zeggen dat het een schitterend zicht blijft die N-GT over de baan te zien gaan. Een andere uitlaat? Wat is er aangepast? (ik begrijp dat jij nog geld tegoed hebt van Hein, in tegenstellling tot anderen...) Het is niet altijd feest Marc Gr. Martin
Robin, jij kent ook maar een stand hè: SNEL! De Lambo van P werd vanmorgen ook weer uitgelaten. Toch ff wennen aan die gele plaat.