haha dat valt best mee hoor. Maar effe gas geven klinkt zo lekker... Maar ik ben best een beetje trots op pagina 11 van de GAdF (hoewel je die waarschijnlijk niet hebt?): in 2 groepen 2e plaats met de langzaamste auto uit alle top 3's, op de rijvaardigheidstrainingen. Toen hadden heel wat meer ruimte!
Wel leuke foto's daar op racefoto.nl Alleen 20 euro voor een goede download....da's niet niks. Image Unavailable, Please Login
@Robin e.a. : jullie moeten gewoon met een groep eens het circuit voor een paar uur afhuren. Voor mijn clubje doe ik dat ook wel eens en de prijzen vallen nog wel mee als je een groep gelijkgestemden weet te vinden. Je kunt de baan 's avonds huren van 17 tot 19 uur bijvoorbeeld. 2 uur rijden is echt lang genoeg! Je wilt met zo'n dure auto namelijk niet tussen allerlei onbekende cowboys in gehuurde Ford Sierra's (of Gallardo's) rijden. Als je meer info wilt, moet je maar even een pm sturen, dan mail ik wat info en contactgegevens door.
Ga eens met Ron Simons praten . Die heeft nu een aanbieding voor SPA voor een 750,- de hele dag incl volledige catering (voor ondernemers vast met passende omschrijving op factuur). Is dan incl instructie etc. Spa is even andere koek in vgl met zandvoort. heel snelle en zeer uitdagen baan, en ik moet zeggen sinds de aanpassing (chicane) nog leuker geworden (heb er afgelopen weekend race gehad , tijdens de SPA summer classics). Vanaf Arnhem een krappe 3 uur rijden, maar dat is met bus en trailer. met een losse auto aanzienlijk sneller te doen.
Vroeger (begin jaren IAZ) racede hij met een zwaar gemodificeerde 308 GTB, Gulf kleuren www.rsracing.nl
Yep, dat is hem. Zit vlakbij de Nordschleife tegenwoordig. http://www.rsracing.nl/index_ned.html http://www.rsrnurburg.com/ CPZ is goedkoper uiteraard. Reken op circa 2K per uur.
Da's best te doen lijkt mij. Als we 25 man hebben betaal je net zoveel als een parade rit van een uur tijdens het Italy event. Als ik dan mag kiezen weet ik het wel, liever met 25 gelijke dan 150 verschillende. Zelfs als we op 20 blijven steken is het nog te doen, toch?
Ik zit al 3,5 jaar bij mijn vader te zeuren om die **** jap eens af te trappen op het circuit, maar ooit zal ik succes hebben en met 9000rpm jullie voorbij rijden (of jullie mij voorbij rijden)!. ik zal absoluut present zijn als mijn vader het goedkeurt. Of willlen jullie een afgetrapte Astra (extreem goedkoop) op het circuit hebben .
Minimumhuur is wel 2 uur, maar dat is ook wel zo fijn. Sommige mensen moeten toch wel even rijden om op Zandvoort te komen en dan is 1 uurtje ook net te kort. Ik vraag me alleen wel af of hier wel voldoende mensen zijn die zoiets zouden willen.
De datum is 1 v/d problemen. CPZ zit al grotendeels vol dus het wordt een doordeweekse avond. Als ~30 mensen van hier dat geen probleem vinden, wil ik wel even een balletje opgooien bij CPZ. De ervaring leert echter dat veel mensen wel willen in 1e instantie, maar dat er toch wat mensen afvallen als het allemaal serieus wordt. Helm = verplicht, raampjes dicht, aan de regels van CPZ houden etc etc. Maar ik zal even wat datums vragen. Zal na de zomer worden dan denk ik.
Harry heeft mij uitgebreid gemaild hierover en dit ga ik even uitwerken. Ik denk dat het te duur wordt, want wij hebben veel rijders hier maar heel veel durven of gaan het circuit niet op. Ik snap dit niet goed want je hebt zelf je stuur en tempo in de handen, maar goed. Ik denk dat het niet-verzekerd-formulier veel afgrijzen wekt. Het kan ook alleen maar op een doordeweekse avond, vind ik persoonlijk al waardeloos. Maar aan de andere kan is het wel leuk met alleen je eigen vriendenclub het circuit op. Als we 30 auto's hebben kost het EUR 135,00pp.
ik neem aan dat dit zandvoort is dan weet ik dat een ander forum genaamd DrivingFun hier wel een verzekering voor heeft. Ik meen me te herinneren dat de Gp strecke dus de 'nieuwe' nurburgring ook te huur is zowel doordeweeks als in het weekend. prijzen uit mijn hoofd waren tussen de 8000 (doordeweeks) en 10k (weekend) voor een hele dag de baan afhuren. de P-club doet dit met ongeveeer 40 auto's. dit circuit heeft denk ik de langste uitloopstroken van elk circuit dus qua veiligheid erg hoog. op de link van HarrySZ zag ik zelfs dit staan voor spa: The price for the Spa Trackday entry is 395 per car in your own car. Al blijft het moeilijk om een grote groep voor het circuit bij elkaar te krijgen zeker zandvoort.
Aan de ene kant denk ik ook dat het niet makkelijk zal zijn...aan de andere kant hebben we wel eens 60 auto's gehad, dus als 1/3 geinteresseerd is, dan misschien is er een kansje. Met 10 auto's wordt het wel erg duur. 20 is nog te doen misschien. Spa of Südschleife zouden wat aantrekkelijker zijn dan Zandvoort denk ik, hoewel Nürburg wel redelijk ver is voor een dagje (niet dat mij het wat uit maakt, maar anderen haken daar misschien voor af). Südschleife reed ik onlangs nog, in de stortregen. Overal rondtollen en geen enkel gevaarlijk momentje. Echt genoeg ruimte daar. Stuk beter dan Zandvoort, zeg maar... Assen is ook een mogelijkheid. Geen Italia dag op Assen dit jaar. Wel volgende week donderdag vrij rijden maar natuurlijk wel met een groot scala aan auto's. Lijkt me leuk weer net als vorig jaar die Ferrari sessie op Assen weer met een groep Ferrari's daar te rijden.
lanng gelleden (20+ jaar) heben wij wel eens met een groep de kombaan van het RDW in Lelystad voor een dagje afgehuurd. Die kom is dan echt een belevenis op zich. Vraag me af of dat nu nog zou kunnen.