Vrijdagavond is ook een door de weekse avond.... Als dat lukt Hebben we met Deil III gedaan, was wat koud maar was een belevenis http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=271737
echt waar!?, dus dat kan nog steeds? Wij kregen indertijd gewoon de sleutel van het hek en "zoek het maar uit" Met 30 man kon je voor 50 gulden de man een dag knallen. Is dat nu nog zo of meer begeleid?
Dat was wat he Robin.. met 210 er in duiken (19/4/2008 13:21 ) en kostte EUR 1600 per uur... Image Unavailable, Please Login
Waarschijnlijk dat wat ze bij de overheid inflatiecorrectie noemen. maar goed, zet mij maar vast op de lijst, om het even voor welke baan
Ok, Harry, we gaan er voor. Informeer jij naar de datums dan gaan we een draad opzetten. Maken we er een mooi evenement van met eten er na en dergelijke. Ik lees het wel (pm).
Oke, ik heb enkele datums inmiddels. PM ik nu door. CPZ is druk, dus de keuze is heel erg beperkt nu.
Roadbook (organisatie klassieke races in Belgie) had in maart (einde maand) dit jaar een open pitlane, dus rijden zoveel je wilt in essentie, voor 350,- de hele (zater-)dag. Alleen geen instructie (of je moet zelf iemand regelen) en veel onbekend spul op de baan, waarvan je de rijkwaliteiten niet kent natuurlijk. zie www.roadbook.be Reed afgelopen weekend trouwens een gele 365BB mee in de 100 minutenrace, maar oei wat stelde die teleur, reed een magere 3.18.....werd door echt zo ongeveer alles, ook veel ouder spul en zeker op papier minder spul aan alle kanten zoekgereden. Weet niet of het aan d eauto of de rijder lag, of wellicht beiden (had wel 3.02 getraind, voor de auto nog slecht trouwens)
Ik zou ook nooit met een 365BB op de limiet gaan rijden. Je kunt alleen maar verliezen, zeker op zo'n openbare vrij rijden dag. En gewoon rondjes rijden op 80% is al leuk genoeg. Voor serieus trappen zou ik dan een Lotus Elise, Mitsubishi EVO ofzo erbij kopen. Kost 10%, gaat harder en is minder erg als het fout gaat. Voor echt racen moet je eigenlijk schijt hebben aan de auto, anders kun je niet vol gaan en niet vol genieten van het racen. Dingen als Shell Historic Ferrari/Maserati challenge vind ik dan weer anders. Dat is echt een wedstrijd en TR's, GTO's, SWB's en Birdcage's zijn gemaakt om te racen. Dus dan moet er ook op de grens worden gereden en soms erover. Zie Monteverde/Rosman-incident en ook die 2 TdF's die op elkaar reden laatst. Comes with the territory. Die auto's zijn zoveel geld waard dat repareren altijd uit kan.
In 2005 reden we een keer 's avonds; baan afgehuurd door Münsterhuis. Door de week (niet dat mij dat uit maakt met m'n 50 vakantiedagen per jaar hihihihi), maar gewoon wat vroeger weg van werk en we konden doorrijden totdat het donker werd. Verreweg de leukste CPZ dag die ik ooit gehad heb.
@Robin : Tja, de regels zijn veel strenger tegenwoordig. Officieel mag er na 19 uur niet meer worden gereden i.v.m. geluid/milieu etc. Laatst echt mazzel gehad door de baan te kunnen huren van 19 tot 21 uur en dat was idd super! Maar we zijn er mee bezig. Het mooiste is dat je de hele baan voor jezelf hebt en dat er alleen enigszins bekenden rijden en niet teveel.
Klopt. En toch 50 vakantiedagen, plus kerst, pasen etc. en geen inkomstenbelastingen betalen. Waarom dacht je dat ik het ondernemerschap opgaf?
+1......... Ik dacht dat ik goed zat met m'n 45 dagen, maar daar heb ik dan ook geen weekend voor......althans niet op zaterdag en zondag......., maar die belastingen is gewoon oneerlijk, misschien zelfs een beetje onder de gordel......
Robin blijkt dus geen Nederlander te zijn...en dan ook nog een Spaanse vriendin als ik het goed heb begrepen....er kon wel eens een hoop veranderen na zondag....
Ik vlieg op Europabestemmingen, dan hoef ik eigenlijk ook geen belasting te betalen, toch.....zou je zeggen........?
Uiteraard. Niks illegaals mensen, en erg off-topic, maar ik werk dus niet voor Nederland. En voor iedereen die ook geen inkomstenbelastingen wil betalen: banen genoeg http://www.esa.int/hr/vn.htm