Misschien al gezien? http://www.evo.co.uk/videos/supercarvideos/253603/ferrari_599_gto_video_review_road.html Onno
Klopt. Het busje heeft schijnbaar niet alleen de wielen van een XJ220, maar ook de aandrijflijn Gr. Martin
Evenals de motor en onderstel. Spreekt voor zich dat hij ook werkelijk ging als de brandweer. Busje werd gereden door Justin Law is omgebouwd door Don Law racing. Bijgaand een paar foto's van het busje gedurende afgelopen weekend. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Vandaag had ik dus even een mindere dag. Had niet verwacht dat er 150 personen buiten in Utrecht bij dat crematorium zouden staan. Ik moest voor de lijkwagen uitrijden. Later geparkeerd bij het terras waar de genodigden een broodje kregen. Aangezien ik doe eens wens shirtjes zie post ik dit toch maar, misschien heeft 1x van de mensen hier die lid van de FCN zijn hem wel eens in de auto gehad. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Heel goed gedaan Henk. Een reden te meer om me voor dit soort ritten op te blijven geven. 4 September in Zwolle en 9 oktober op Volkel.
Klapband op hoge snelheid.... tjee.. ! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Nadat ie op een parkeerplaats een paar donuts heeft gedraaid???? Ik heb hier op het forum wel eens een zwarte F430 met eenzelfde kapotte band gezien, die een week daarvoor nog de show steelde op CPZ door elke bocht driftend uit te komen. Als het echt alleen door een slechte kwaliteit band komt, ga ik me serieus zorgen maken. Voor de rooie kreeg ik nog niet zo lang geleden een briefje met het verzoek om alle vier banden in te wisselen want de degene die er op zaten waren op hoge snelheid onbetrouwbaar ( plotseling druk verlies noemde ze dat, een sjiek woord voor klapband)
Banden zijn je contact met de rest van de wereld (tijdens rijden) en daar moet je NOOIT op bezuinigen eerder koesteren blijkt hier maar weer eens. Let op uw bandenspanning heren (en dames) en controleer deze regelmatig! Je kunt de beste rijder zijn, de sterkste remmen ect. maar zonder goede band(spanning) begin je helemaal niets kan ik uit eerste hand (na)vertellen
precies vergeten mensen weleens. al heb je 3000pk het enige wat contact met de weg heeft zijn je banden.
Ik controleer altijd voordat ik ga rijden met de F. Het spanningsverlies is -gelukkig- niet noemenswaardig. Ik gebruik een analoge meter trouwens. Is dat minder betrouwbaar dan een eletronische?
Zou niet weten waarom. Ik zag alleen een leuke in de Octane die ook de bandentemperatuur meet, vandaar dat ik dacht aan een elektronische meter. Onno