Alonso en Massa onthullen nieuw Ferrari-logo 08 juli 2010 Fernando Alonso en Felipe Massa hebben donderdag op het circuit van Silverstone een nieuw Ferrari-logo onthuld, dat vanaf volgend seizoen zal worden gebruikt door het Italiaanse team. Ook teambaas Stefano Domenicali was daarbij aanwezig. Ferrari neemt straks dus afscheid van het streepjescodelogo, dat volgens critici te veel associaties oproept met het beeldmerk van Marlboro, terwijl tabaksreclame sinds enkele jaren verboden is in de Formule 1. Het team zal echter wel Scuderia Ferrari Marlboro blijven heten, zo liet Domenicali bij de presentatie van het logo weten. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
@allen, Iedereen heeft de actie van Henk inmiddels gelezen m.b.t. crematie van Miguel Peters....en inderdaad voor dit soort mensen / patiënten is het, bij leven, heel belangrijk om af en toe eens "de zinnen te verzetten". In dat kader zijn alle "goede doelen ritten" natuurlijk van groot belang. Zelf ben ik nauw betrokken bij de Stichting Heartbeat (Tiel), die zich inzet voor gezinnen met hartpatiëntjes. Hiervoor worden verschillende evenementen georganiseerd. Op 05 augustus a.s. is Circuitpark Zandvoort beschikbaar voor de stichting voor het evenement HeartRace. Misschien voor lezers onder ons een goede gelegenheid het circuit te rijden en hartpatiëntjes een geweldige dag te bezorgen. Voor geïnteresseerden zie onderstaande link..... (helaas ben ik zelf dan op vakantie) http://www.stichtingheartbeat.nl/heartrace/
Wisten jullie trouwens dat BMW de bandenspanning meet aan de hand van de omwenteling? Als deze teveel afwijkt begint de auto tegen je te praten over maximale snelheid (runflats) en ander commentaar. Altijd gedacht dat het met een druksensor zou gaan...
vr 09 jul 2010, 17:25 Opmerkelijke Lamborghini-dealer in Milaan. Lamborghini is een nieuw dealerschap rijker. In Milaan heeft Lamborghini Centro Milano zijn deuren geopend. Het bedrijf zit in een opvallend gestileerd onderkomen. Het vooraanzicht van de showroom moet het front van de Gallardo LP560-4 voorstellen. In de 'luchtinlaat' is de showroom ondergebracht. Het dealerbedrijf maakt deel uit van de Conforti-familie, dat reeds Lamborghini Padova onder haar hoede heeft.Voor het ontwerp van de dealer tekende Dante O. Benini & Partners Architects. Lamborghini beschikt door de uitbreiding nu over negen vertegenwoordigers van het merk in het thuisland. Wereldwijd zijn 124 dealerschappen in 45 landen te vinden. In Nederland wordt het merk door Hessing uit Utrecht gevoerd. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
+1 Onno. Even een ander vraagje..... Dat nieuwe klokje van Ferrari iemand enig idee wat die gaat kosten Image Unavailable, Please Login
Ja jaa!! Man, ik zit al de hele ochtend + middag te ijsberen. En dat met deze warmte. Nog anderhalf uur!!
Dat wordt werken vanmiddag Veel plezier, het is een machtige machine, ik heb veel plezier gehad aan het stuur van de 550 tijdens de PP2 meeting!
Ik begrijp dat Gairo de andere gelukkige is die achter het stuur van de 550 plaats mag nemen? Paar maanden je rijbewijs en dan al met 485 stampende paarden op pad You lucky bas*&^
Naar aanleiding van bovenstaande opmerkingen in het Italiedraadje ben ik maar aan de slag gegaan Mijn eerste poging om een nieuwe achtergrond in 1 van mijn foto's te shoppen en alles wat daar bij hoort. Ik hoop dat je het mooi vind Franc. Image Unavailable, Please Login
Holy..... Peter... slik.... uhhhhh.... MAN WAT EEN FOTO!!!!!!!!! Ik denk van alles tegelijk... wat een foto.... wat een talent heeft die Peter... Al die lichtschijnsels... Alles klopt gewoon aan die foto. WAT een foto Peter!!! Hier ben iik MEGA blij mee. Ongelofelijk wat een verrassing! Dank je wel jongen!
Een prachtige auto om voor de eerste keer te sturen! Het is 20 jaar geleden, maar ik herinner het me nog als de dag van gisteren, ik zat de eerste tellen met knikkende knieeen achter het stuur, tot ik mijn rechtervoet gebruikte .. hemels! Een felicitatie waard Gairo! Nieuw woord voor de Dikke van Dalen: fotovenaar!! Dat is pas kunst! Hans
Ik vind hem heel mooi maar ben het daar dus niet mee eens. De schaduw komt niet overeen met de stand van de zon. Sorry Peet, kun je wel hebben toch? Onno