ga je met de auto of met het vliegtuig? Ja zou wel leuk zijn. Wordt eigenlijk iedereen die een GTO besteld automatisch gevraagt om na het atelier je auto samen te stellen?
Super keuze Marc, Wel de blauwe spiegels? Ik zou voor de zwarte remklauwen gaan.... Wat een auto... SUPER!
Met het vliegtuig. Is echt veeeeel goedkoper! Donderdagavond de 9e weg en zaterdagochtend vroeg weer terug. Atelierbezoek wordt je niet automatisch voor uitgenodigd. Mag je zelf bepalen. Je kan je F altijd ook bij de dealer samenstellen natuurlijk.
@ Marc: als ik mij niet vergis was deze auto ook aanwezig bij de officiele presentatie van de 599 GTO..? Dat maakt de cirkel rond Gr. Martin
We hebben het over een 599 GTO en jij legt de link met Bassie en Adriaan?? Maar ik ben het wel met je eens. Witte teller, en de remklauwen mooi zwart laten.
Het blijft een prachtige combinatie Marc, ik zou voor de witte toerteller gaan met zilverkleurige callipers. Zullen we alvast een datum prikken voor een shoot?
Zullen we vast een datum prikken voor het ophalen?? Dan zorg ik dat ik de KLM vlucht naar Bologna doe.....
Ja! Ik ben serieus van mening dat je voorzichtig moet zijn met allerlei stickers en kleurtjes op een 599 GTO. Paar foute stickers/kleuren en rare spiegels en het is een foute auto geworden. Neem eens een kijkje bij Novitec, die zijn koningen in het verklooien van een superontwerp door een paar kleine aanpassinkjes. 599 GTO is een 100% superauto en die moet een beetje clean/puur blijven.
ja wij gaan ook met het vliegtuig, gaan erheen omdat we de italia hebben besteld. Maar dacht misschien dat bij de gto atelier erbij zit aangezien het toch wel net even iets specialer is hehe
Een mooie uitbreiding van de stal Robin! Al iets in gedachten qua kleurencombo? Wit met een blauwe streep? Gr. Martin
ja op dit moment is het rosso corsa van buiten, beige van binnen met rode gordels en rode stiksels haha ja ja arnhem krijgt er 2e kwartaal 2011 weer eentje bij. Zag trouwens laatst die grijza california nog rijden!
Heb even mailtje gestuurd naar de States of we een foto mogen plaatsen, is tuurlijk een foto uit hun prive collectie, dus eerst maar gevraagd.
Wit stiksel = witte toerenteller, nooit zwart (te donker) en helemaal nooit geel callipers afstemmen op velg, dus aluminium of vanwege blauw/wit combo weg laten vallen (=zwart) Uitleggen?! Hoeveel mogen er mee? Touringcar afhuren en volladen???
dankjewel Peter! Helaas zijn wij dan op vakantie.. Maar ik volg de laatste tijd wel een beetje wanneer er weer ritten zijn. Want laatste keer was echt super (geldermalse) maar ook weer een tijdje geleden.. Dus als er binnenkort nog plannen zijn dan lijkt het me super!
Dat lange wachten ook he! Er rijden twee California's met enige regelmaat door het centrum, beide grijs, eentje met stevigere uitlaat dan de andere (daarom weet ik dat het er twee zijn, ik ken de kentekens verder niet of zo). De eigenaar van de ene heeft ook een 612. En recentelijk zie ik ook vaker een F430 rijden, rood met een verre van originele uitlaat. Of al deze auto's ook daadwerkelijk in Arnhem gestald staan of van elders komen, weet ik eveneens niet.
haha research gedaan? Maar als we er vanuit gaan dat ze allemaal uit Arnhem komen is dat dan 3 california's, een 612 en een 430. Voor Arnhem zeker niet slecht vind ik..
Ik zal eens een plaatje schieten maar ik werk in het centrum van Arnhem, dus dan krijg je nog wel eens iets mee Edit: er is een GTO gespot in Nederland: http://www.autoblog.nl/archive/2010/07/16/gespot-ferrari-599-gto