Wat tof! A-Ford uit circa 1930 met een caravan erachter! Coole spot man! Zoiets moet spot v/d dag worden i.p.v. een F430 met Ed Hardy sjonnie/reclame-stickers. ;-)
Loopt de streep op de nieuwe GTO ook helemaal door op de achterkant Marc? Zag een foto waarbij de streep alleen tot op de bovenkant van de achterklep doorliep. Gr. Martin
Grand Prix von Deutschland: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Gr. Martin
Zijn er van hier nog mensen die gaan kijken? En er staat dat e.e.a. om 15:30 begint, maar vanaf hoe laat is het al leuk om daar aanwezig te zijn?
Als de Ivoriaanse ambassade mijn paspoort vandaag teruggeeft (zodat ik vanavond naar NL kan vliegen), kom ik wel even kijken met de 550. De GTC is nog buitenspel. Leuke kerel, trouwens, die Meico. En een erg leuk boekenzaakje heeft hij, met goede koffie. Onno
Als ze Fiat nou eens niet zo groot op de neus zetten , dan kan het mischien eens een keer gebeuren dat ze 1e worden....
Deze keer 'n Opel. Het kan niet altijd feest zijn natuurlijk. Ondertussen ben ik veel zenuwachtiger voor vanmiddag Marc: moet naar de tandarts... Gr. Martin
Kon natuurlijk niet uitblijven Martin, maar ik weet nog wel een goeie........ Anyway, succes vanmiddag. Image Unavailable, Please Login
Die hebben trouwens ook garages die groter zijn en meer "vulling" hebben. Bovendien dromen die van hele andere modelletjes Image Unavailable, Please Login
Onze Gallardovriend is vandaag gespot in Arzachena / Sardinie. Die heeft geen Italia trips nodig http://www.autogespot.com/nl/viewimages.php?id=c214748364823072010145844 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Alleen in Italia... (Alassio) "A woman driver ended up parking her car in the roof of this Italian house after she forgot to put on the handbrake. Maria Rizzo, 34, stopped to admire the spectacular view from the street above the house in Alassio in northern Italy." Image Unavailable, Please Login