Welkom Robin, heb je zelf ook nog beelden gemaakt?
Paar fotootjes met mijn "mik-n-druk". Onno Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Bedankt voor deze uitgebreide impressies heren. Ik hou ook van knap gek doen, dat is bekend. Maar zo hard met een ongecontroleerde F40 die overal heen kan vliegen (zie F50..) tussen al die kindjes door. Nee, had ik zeker niet gedaan.
Die 250 GTE en 330 GTC die naast elkaar stonden bij de 'ingang van de vesting' waren dat de voitures van resp. Jean Louis Bezemer en Yvo Alexander?
Heb wat foto's gemaakt en met het mobieltje gefilmd, maar het geluid is slecht, speakertje kon het harde motorgebrul niet aan, geluid valt af en toe zelfs helemaal weg. groet robin
zo te zien chateau st.gerlach....in 2003 vetrokken we hier met 56 ferrari's naar italie voor een bezoek aan de fabriek. de enzo was toen in produktie. groet robin
Yvo was aanwezig. Heb zelf noch zijn auto noch hem gezien maar mijn broer zei dat hij hem tussen de mensen zag. Onno
Yvo was er wel.........heb nog effe gezellig met hem staan praten. Meneer Bezemer ben ik niet tegengekomen, maar het was ook best druk. groet robin
Ja, die werd juist geparkeerd toen wij naar de Ferrari's stonden te kijken. Alun heeft overigens weer een topjob geleverd met de GTE.
Hier nog een mooie HD kwaliteit film Met vooral op het eind het klapstuk van de race "monsters" Publiek kon dit bijzonder waarderen gelet op de bijval die het gele dopje kreeg. http://www.youtube.com/watch?v=y4JwowcpjZI
Nog wat plaatjes: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Was inderdaad leuk om te zien..maar die moderne auto's horen er niet bij. Ik had mn auto op de markt geparkeerd. Was met mn zoontje gaan kijken en dan vind ik het onverantwoord om zo tussen het publiek te rijden... Zoals Roger zegt, mooi maar dan zonder dat moderne spul erbij.