Als de opvolger van de 599 in 2015 komt lijkt mij dit de opvolger van de 612. Afstand tussen deur en voorwiel is veel groter dan bij de 458. En het klinkt ook niet als 458.
Het mooiste is nog dat je - richting den Haag bij Zoetermeer -naar 120 mag op het moment dat de spitsstrook ophoudt en het tweebaans wordt. Het wordt steeds gekker........
Dat was toch al lang zo.. Toffe peer die Berlusconi, nu nog even wachten tot we ook rechts mogen inhalen. Volgens mij zit daar een gedachte achter, namelijk, dat na de trechter de doorstroming iets beter is.
zojuist op nu.nl http://www.nu.nl/binnenland/2302425/dodelijk-ongeval-circuit-zandvoort.html Ik heb verder geen idee hoe of wat of wie.
hoorde laatst dat dat alleen geldig is als degene die jou gelaserd heeft jou persoonlijk het bewijs laat zien, zo niet is het niet geldig. misschien kun je er nog wat mee. Trouwens dode op zandvoort vandaag..
Heel erg triest verhaal idd... :-( Maar het heeft niets met die bocht te maken he? Auto vloog tijdens rijden spontaan in brand blijkbaar. Dus geen crash..
en dat kraantje is voor al die VW rijders die hun schoenen vies maken omdat ze niet dicht genoeg bij de pot staan....
Haha, lachen Roger! Mensen het valt weer tegen dat werken, verbrand in Nice (aangvliegen langs de kust van Monaco (echt briljant gaaf), veel te weinig tijd gehad voor de Fchat en dan gisteren nog ongelukje gehad met een van de slides van het vliegtuig......gelukkig een fout van de technische dienst, maar wij konden weer een hoop uitleggen. De hyves- en Facebookvrienden hebben hem al gezien, maar toch....... Image Unavailable, Please Login
je moet ook kijken voordat je een vliegtuigdeur opend......is de slide de-activated, gooi maar open, zoniet....tja dan gebeurd dit. leuke klus hoor nieuwe slide hangen. groet robin trouwens, bevalt die nieuwe embraer 190 een beetje?
Vandaag in Velden am Worthersee een 360 gespot, maar die was me te snel af....geen pictures. Voor het Schlosshotel wel een mooie Lamborghini Gallardo..... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login