Vast geen vervelende omgeving Dick! Hee Bob 24/7! Hij is er weer! Nog meer leuks in Monaco? Gr. Martin
Er rijden er 2 volgens de monteur van de Ferrari werkplaats, waar deze keer helaas de ketting omhoog bleef (maar er stond toch niets bijzonders ) En Erik weet precies waar dit was Pas de magret de canard deze keer... was een beetje Lingo achtig... bleepbleepbleepbleepbleep... staat niet op de kaart Maar het uitzicht was weer prachtig. Zoals enkelen van jullie gemerkt hebben was ik even van de wereld Sorry voor de paniek. 3 weken geen krant en Internet kwam er iedere keer niet van en de telefoon stond aan in de auto en dan weer op de mobiel... (sh00t the #$% die de duosim uitgevonden heeft) dus moeilijk bereikbaar. Maar heerlijke probleemloze 3 weekies achter de rug en dat was toch wel erg lekker. Wel heet 36-37 graden, dus eerste anderhalve week weinig meer gedaan dan aan zwembad in de mediteranee liggen. Nu ff puin ruimen en maandag weer 1000 kmtjes terug rijden naar omgeving Lyon om weer wat te werken . Moet nog eea voorbereiden, dus het echte groene 24/7 lichtje laat nog even op zich wachten. Ben jullie in ieder geval niet vergeten Leuks in Monaco? Bentley doet heule goede zaken. RR ook en Ferrari is oververtegenwoordigd met de 612 Scaglietti en de California. Amper 430's gezien, en 360 en ouder was nog zeldzamer... welgeteld 1 599 GTB Fiorano, paar SLR's, AM's. Wat me wel opviel was dat het drukker was dan voorgaande jaren. Zowel het aantal exclusieve bolides, als het aantal 'gewone' auto's. Helemaal top was natuurlijk de GTO, waar ik op hoopte. Jammer genoeg alleen 3 hele snelle fotootjes vanuit het restaurant boven de haven kunnen schieten. Verder in Le Muy, waar de camping is en ik nog nooit iets sportiefs heb zien rijden, behoudens een 205 GTI, of een 5 Turbo, een Lambo Murci, een SLR cabrio en een Veyron gespot (geen foto was onderweg). Deze waren denk ik onderweg naar St. Tropez via een mooie slingerweg door de bergen. Pffff... ff ******n en dan m'n nest in...
612 Foto's? Laat maar komen! Gadverdamme Bob, hoef toch niet te weten wat jij allemaal doet voor het slapengaan? Gr. Martin
Nu je er toch om vraagt, Martin... Volgens mij weet jij precies wat ik doe voor het slapen gaan Hè, roomie Alleen de rest van de wereld hoeft het niet te weten PS: Ruud, balen dat die P jullie kontje zo lekker vond. Even snel gescand wat er allemaal gebeurd is hier... Ik neem aan dat jullie verder hebben kunnen rijden en dat de P de voorpagina van auto-g-spot gehaald heeft met een sappig verhaal . Ik heb St. Tropez niet gehaald deze keer... te heet... en daarna geen tijd meer. Volgende keer beter.
Rustig maar, Onno... Martin kan beamen dat ik het over foto's downloaden heb en die moeten dat toch ook leren.
Is dat boven bij de Ferrari dealer in Monaco? Die badge met "1 of 599" hadden ze alleen wel recht mogen plakken... Gr. Martin
Doet me denken aan het antwoord dat iemand kreeg toen hij met zn 275 GTB bij de fabriekspoort stopte en vroeg of iemand iets kon doen aan het feit dat de stiksels op de rechterzonneklep niet helemaal netjes zaten. Antwoord (en dat zal dan Engels met een zwaar Italiaans accent zijn geweest): It doesn't make it go any slower, does it? Waar zie jij die badge trouwens?
Tja, heb je gelijk in, de GWK dacht dat ook gedaan te hebben, maar toch..... E190's bevallen volgens mij prima, tuurlijk wel wat klachten en wennen, maar verder prima. Waar werk jij? HV?
Eén van de laatste foto's in jouw link: http://www.ferrarichat.com/forum/showthread.php?t=292567 Gr. Martin
Sorry Erik, ben graag goed op de hoogte. Kan je iets nader duiden wààr bij de haven dat is..? Gr. Martin
Ik geef het op, Martin Weet jij het? Aan de grootte der boten te zien zal het ongetwijfeld ergens in Port Hercule zijn, maar waar precies......? Port Fontvieille lijkt me iig niet. Of toch wel....? Bóóóóóbbb, helllup.... Ciao, E.
Ja, maar dát had ik al lang begrepen hoor Morgen eens kijken of racen beter af gaat dan kwalificeren.... Ciao, E.
Da's volgens mij in ieder geval niet in Monaco. De post van Marc moet Port Hercule zijn, op foto 3 zie je de appartementen boven de tunnel en op de laatste foto zie je nog net een stukje paleis. Waar in Port Hercule ben ik nog niet achter... Ik heb het idee de laatste pier bij de tunnel, maar ik kan die rij grote boten niet helemaal plaatsen...
Je zit helemaal goed Bob, dit is voordat je de oprit naar de tunnel neemt naar rechts. Dus bij de haventaxi zeg maar erin en dan de eerste pier. Ik ben er geweest maar kon hem helaas niet vinden.