cool die 2 oude Junkers (vliegtuigen), mijn opa zei altijd dat de duitsers die gebouwd hadden van de golfplaten van onze fietsenstallingen..haha! Met die vliegtuigen erbij doet het mij een beetje denken aan Wings and Wheels op Gilze Rijen. maar ik denk dat dit veel uitgebreider is en mooier. leuk detail: mother gun...en The other gun is there another one...or is it gone? groet robin
Voor de de detailers onder ons: http://www.ferrarichat.com/forum/showpost.php?p=139786697&postcount=1 Gr. Martin
Haha... wat hebben we daar gelachen toen. Is dat zo'n nieuwe Megane Sport Michel ? Dat vind ik een mooi voertuig. Een collega gaat een gele krijgen. Voor dat geld (32,5) volgens mij niets mooiers te koop qua rijtechniek.
Ja, die kreeg Marc ook in Brescia... Ik dacht ik krijg hem wel, geeft hij hem aan z'n vrouw... pff...
Wat zijn jullie mak over die Top Gear 458 uitzending? Ik ga eerst kijken morgen (dinsdag). Overigens is ook dinsdagavond de herhaling bij de BBC ! Ik ben net terug uit Italie. Gardameer en een beetje wat rondrijden. Ik denk in totaal een 2800 km ? Ik heb géén Ferrari gezien onderweg, op een parking, nergens. Wij zijn bijzondere mensen.
Welkom terug Henk. Ik heb de TG aflevering nog niet gezien, ik wil vandaag ook even kijken, moet de uitzending eerst even downloaden aangezien ik geen BBC2 heb.
Welkom Henk! Tijdens jouw afwezigheid heeft de vice president Martin de zaak hier netjes waargenomen. Hij heeft echter wel twee dagen vrij genomen afgelopen week. Is ie naar e.o.a. evenement geweest op de Nurburgring. Wist jij daarvan?
Het is weer niet te geloven. Geef je hem 2 vingers, neemt die profiteur weer de hele hand. U gaat morgen tapas eten begreep ik? Uiteraard veel plezier..
Als je wilt neem ik hem vanavond op de dvdrecorder op en stuur ik hem. Die van zondag is met de digitale recorder van upc opgenomen en daar kan ik niets mee. Je hebt zeker digitenne ? De reden waarom ik het nooit nam
Hohoho, heeft me wel 2 vrije dagen gekost heren! En iemand moest op de AG-jongens letten natuurlijk. Gr. Martin