Belangrijke niet-te-dure upgrade van onze huissponsor Ricambi: (alleen voor F1-schakeling) http://us1.campaign-archive.com/?u=72558c3427cf1bd138d3352fa&id=4dc296d83e&e=124548d6c1
Jeetje, het Top Gear seizoen 15 is al weer voorbij, het waren maar 6 afleveringen. Laten we hopen dat ze een beetje goed vuurwerk schieten voor komend najaar.
Welcome back Henk! TG: hebben ze GTO of XX al niet gereden maar dat ze deze laten staan voor volgend seizoen?? Maar wat een aflevering van de 458..!! Wat Jezza zegt over de knipperlichten op het stuur..... jaja ..die zet je pas aan in de bocht Vanavond de herhaling, Guys!!!
Is Lancia bezig met het ontwikkelen van een nieuwe Stratos? Ziet er veel belovend uit iig. http://www.classicdriver.com/uk/magazine/3300.asp?id=14703 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Hmmm, ben geen fan Peter. Stel nou dat Ferrari iets uitbrengt dat sprekend lijkt op de Boxer? Dan zou ik ook afknappen. Let the past be the past. Onno
Ik denk alleen maar: die paintjob kan wel beter op die Enzo.... Maar da's niet alleen die Enzo hoor, elke nieuwe Ferrari die ik zie denk ik nu... nah, so-so. Sinds mijn Griffith gespoten is. Onno
Ik ben ook weer terug van mijn vakantie. Weinig exoten gezien. Kon ze op 1 hand tellen. Heel veel pizza en pasta gegeten..... maar na 3 dagen had ik er wel genoeg van Voordat ik naar Rome ging, werd ik nog uitgenodigd om op een Lambo-Islero meeting foto's te maken. Zal zo eens wat foto's van deze meeting posten als daar geen bezwaar op is. Dit evenement werd door Marcel (van de F-registry-site) georganiseerd. Echt een heel mooi evenement. Alle complimenten aan Marcel Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Vu, je overtreft jezelf keer op keer, fantastisch mooie foto's weer.......trouwens, je huurautootje heb je ook lekker strak geparkeerd hoor! Complimenten En een mooie hooter-scooter is ook nooit weg, hè? Ciao, E.
Prachtige foto's Vu, goed naar je zin gehad daar? Zo te zien was die dame op de scooter bezig in een photoshoot? Nog goede ideen opgedaan?
Tonnie: andersom, ik werd geplayed..... Peter: zij werd inderdaad aan een fotoshoot ondervonden. Heel leuk om daar te kijken. Er liep ook steeds een mannetje rond met een scherm, ter reflectie van het licht. Zag er zeer profi uit. Wat me opviel was dat ze nogal gefocust waren op de blik van het meisje. Niet zozeer of het product (tasje, jasje) goed in beeld kwam. Erik: die Italianen zijn echt te erg met parkeren. Audi kon er met geen mogelijkheid uit Martin: ik ben bekeerd teruggekomen Dank voor de complimenten allen!
Lamborghini Islero meeting Wat extra bijzonder was, was dat de allereerste Islero (prototype) en de allerlaatste aanwezig waren. Op de eerste foto staan ze respectievelijk links en rechts vooraan. Buiten de Islero's waren er nog een paar andere modellen (Jarama, 400 GT). Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Zou dit de donkerrode Islero kunnen zijn van die kerel die bij ons op de trein stond en later in Brescia op dezelfde parking van het restaurant stond ? Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ok mannen, onze Ferrari's zijn ook niet meer veilig.. http://www.youtube.com/watch?v=ITZRp4DwDas&feature=related
Ik heb net de Top Gear 458 aflevering zitten kijken. Man wat was dat toch weer mooi gefilmd allemaal. Een auto om van te dromen.
Mooie foto's Vu!! Islero is 1 van mijn alltime favoriete klassiekers! Die Lambo 12 cilinder is echt fantastisch en het is gewoon zo'n supermooie en stijlvolle auto.
Eergisteren zat ik met mijn meiden nog in de 32C sfeer aan het Gardameer. Het is hier een drama, ik regen helemaal verrot, man man man.. Gelukkig mag ik nog een keer dit jaar. Image Unavailable, Please Login
Dag Jorrik, Wij wonen niet in die omgeving. Goed te horen dat er meerdere Spykers ons wegennet sieren. Keep up the good work op Youtube. Groet, Jeffrey Ps. Ik kan niet via pm antwoorden. Krijg een melding dat jij deze niet kan/wil ontvangen. Wellicht een instelling van je PM-box.
Vu, vu, vu, vu, vu! Wonderschone platen van mijn favoriete stad! Maar die plaat van het Forum Romanum bij nacht (de eerste van de twee), die is echt het mooist! Je groeit nog steeds - ik vraag me af waar je volgend jaar mee komt? Onno