Hier zijn ze dan: enkele foto's van de CS! Enkele gegevens: bouwjaar: september 2004 Km bij aankoop: 24.000 Rosso Scuderia Full option behalve Lexan schuifraampjes Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Zoon Rafael was me voor! Maar we gaan door met foto's! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
En meer! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Wat een auto jongens! Prachtige uitvoering zo, rood met streep en rood/zwart alcantara interieur! Is het een originele streep? Lijkt zo op de foto een sticker te zijn. Veel plezier met de CS, het is echt een beest! Ik kijk nog dagelijks de videos van mn proefritje, nog even 2 weekjes wachten en ik kan ook knallen!
Wat een prachtige auto Otto! Als ik mij niet vergis is het een originele handgeschilderde streep? Ik heb menig km gestuurd met de CS van Marc en dat blijft altijd weer bijzonder en indrukwekkend. Geniet er van in goede gezondheid!
Ongelofelijk Otto ! Wat een voiture !! Kunnen de raampjes ver genoeg open voor het oooooorgastische genot?? Veel plezier ermee!!
OTTO 1. Hoe krijg je het weer voor elkaar man, haha Prachtige automobiel uiteraard. Ik heb er 2 shirts van. Ik betrap mij er op dat ik de rode vaak aan heb. Ik hoop ooit nog een keer de bijpassende automobiel te bezitten
Fantastische auto. Staat ook hoog op mijn verlanglijstje. Vooral in het rood om in te lijsten. Daar hoef ik Henk zijn shirt niet voor aan. Kun je mij als ervaringsdeskundige vertellen, waarom ik sommige CS-en zie met zo'n radio / navigatie en andere zonder. Was dat geen optie dan?
Gefeliciteerd Otto1. Wat een wonderschone machine heb je jezelf mee verwend. Kan niet wachten om je daarmee te horen spelen....... Geniet ervan en tot gauw? Ciao, E.
Otto, Het verhaal ging al een tijdje in het "circuit" zullen we maar zeggen. Echt een ultieme auto!!!!! De giallo van Joop en die van Marc hebben een onuitwisbare indruk bij mij achtergelaten. Dit is echt een Stradivarius.......geniet ervan en ik hoop dat we allemaal een keer het genoegen................. Pieter p.s. Krijgen we nog een verhaal over dat kenteken............weer een nacht in Brussel gelegen, haha!!??????
Het kenteken is sinds 1 maand pas OTTO1. Voordien hing er inderdaad een gewone plaat op. Vermits de CS uit Deutschland kwam moest hij in Belgie dus ingevoerd worden. Dat ging op dat moment iets te complex worden met een gepersonaliseerd kenteken. 2 maand later was het een makkie. Ik denk dat ik de enige Otto in B ben met een CS. Dan is deze plaat wel makkelijk beschikbaar uiteraard! De tricolore is af fabriek, wel degelijk gespoten, onder de vernis. Geen klever achteraf. De radio is er inderdaad ook niet: de muziek komt uit de motorruimte... En met de "RACE" knop op de middenconsole aan is die he(me)ls! De 328 GTS is in echte liefhebbershanden terecht gekomen. Ook hier ben ik blij om.
Die 'gewone plaat' is dat die '306BHP' plaat op die ene foto? Ik vond die al vreemd, bepaald omdat die niet klopt
Otto; in 1 woord; Waanzinnig!!!!! Prachtig nummebord. Ik dacht dat ook bij een gepersonaliseerde nummerplaat de combinatie 3 cijfers - 3 letters moest zijn. Blijkbaar niet dus. Echt heel cool!
Hey Frans! Het is nog steeds 'Otto' zonder baard! Wat betreft gepersonaliseerde kentekens: 3 cijfers-3 letters kan idd. (zo was het met de 328) Maar combinaties met 5 tekens kunnen ook. 512 TR bestaat, TR 512 ook! Er staan trouwens grote veranderingen op til wat betreft kentekens in B. Een dezer maanden gaan we overschakelen naar het Europees model! Dan krijgt elke nieuwe plaat een extra cijfer. De gepersonaliseerde kentekens zouden dan sowieso een '9' als begincijfer krijgen. Dit slaat natuurlijk helemaal nergens op. Gelukkig past men een uitdoofscenario toe: alle bestaande platen blijven momenteel in gebruik. Alleen nieuwe inschrijvingen krijgen Europese kentekens.
Proficiat Otto, een prachtbak of zoals ze in Brabant zeggen; un skôn waggu. Er is in NL zelfs een toepasselijk nummer over de CS uitgebracht dat ik je, mede gelet op je voorliefde voor goede muziek, niet wilde onthouden. http://www.youtube.com/watch?v=lf23c0iZUsk
Jee, Paulus, die is al oud, lang niet gehoord, blijft briljant, beetje van het kaliber: http://www.youtube.com/watch?v=dpn1-Vf3WDI&feature=PlayList&p=E2CC74E5BF4BC89F&playnext=1&index=96 En da ge bedankt zijt da witte! Houdoe!