Ok, Na toch al zeker 1 maand werken, ben ik er nu al weer helemaal klaar mee!!!! &#&^&*$(#T$(#$)# Ik vraag vrij voor dat weekend (had ook een bruiloft op de 21ste), krijg ik het gewoon niet......... Dus helaas, ik ben er niet bij. Paul bedankt voor het aanbod van dat machtige DBS stoeltje! 1. Socciebon, 2 pers, eten. CS 2. 348holland + super junior, 1,5+ 1,5= 3 eten onder voorbehoud, 348 TS 3. Franc308, 2 pers, eten. 575 4. Spyker 007, 2 pers, eten. 5. Stormbird, 1 pers, eten en passagier onder voorbehoud. 456 6. Henkie, 2 pers, veel eten, F360 modena 7. Fred328GTS + Wilma, 2pers eten en een plekje om te slapen 8. Hans, 2 pers, eten. Dino 308 GT4 9. Roger_L, 2 pers, eten. Testarossa 10 .Mrs.Spider 2 pers,eten.355 Spider. 11. Cor Mondial , 2 personen + eten, Mondial T Cabriolet......... een rooie 12. JazzyO, 2 pers, eten, 550 Maranelllo of misschien een 365BB? 13. Rieks, 2 pers, AM Vanatge, eten nog navragen (wegens vakantie) (Joost) 14. Joost, 2 pers, AM DB9, eten nog navragen 15. Jan456, 2 pers, eten 16. Paulus348, 2 pers, thuis eten, Maranello 550 17. Maurik, 2 pers, thuis eten, Maranello 550 18. Deelnemer bij organisatie bekend, Ferrari 19. Erik Souvlaki, ochtend programma 2 personen 20. André, 512 tr of 355 GTS, 2 personen eten onbekend. 21. Paul, Aston Martin DBS, 1 persoon, eten onbekend. 22. Wouter, F430 spider, 1 pers, niet eten 23. Alx355GT, 328, onder voorbehoud. 24. Robin, 2 pers, eten. 360 Modena F1. Onder voorbehoud. 25 Jacq Ferrari 308 GTS Overige voertuigen/deelnemers: 1. Pterps, Seat Leon FR, 2 personen, eten. 2. BeQuietAndDrive, 2 pers, eten onder voorbehoud, HF Integrale 3. 575 GTC 1 pers, eten. Canon 450D 4. Pieter H. 2pers, bezemwagen.
Ik vind je wel een beetje "zuur" klinken Michiel..........voor iemand met net een JAAR BETAALD VERLOF achter de kiezen Je moet duidelijk weer even inslingeren na dat easy going life style. sterkte en beterschap Ps wil niet zeggen dat ik minder zuur zou zijn een "DBS stoeltje" te moeten opgeven
Het was "maar" een half jaar hoor Fred... En daarbij is deze dag niet het enige wat ik ga missen dit jaar
Wordt er ook hier bekend gemaakt waar het precies is in Zwolle of krijgen alleen de deelnemers dat te horen?
Doe er hier ook maar een... Ivm vakantie kan ik bij nader inzien helaas ook niet aanwezig zijn. Succes met de voorbereiding en invulling van deze dag.
Erg jammer dat je er niet bij kan zijn Paulus. Binnenkort horen jullie wat meer over de route en de locaties.
Hey Henkie, heb me ook maar even aangemeld. Voor de rest, ik ben een oud-collega van Henkie en zal vanaf eind augustus de trotse bezitter zijn van een nero 308 GTB. Lijkt me leuk om mee te rijden 22 augustus, als we in de buurt van Utrecht komen dan is het misschien leuk om hier te stoppen om de inwendige mens te verwennen. Zit vlak bij Hessing, serveren goed eten en hebben een eigen parkeerplaats. http://www.zuivergastvrij.nl/
Martijn, leuk dat je de site gevonden hebt. Sommigen zullen je herinneren van de rit die we in het voorjaar maakten over de Utrechtse Heuvelrug vanaf Van Der Valk in Houten. Eten hebben de boys al geregeld
Welkom op het forum Martijn, je bent uiteraard van harte welkom de 22e. Bovendien ben ik benieuwd naar je 308, heb je meer info voor ons? Marc en ik heb gisteren het 2e en tevens laatste deel van de route uitgezet, wederom een paar mooie wegen gevonden. Ik hoop tegen het eind van de week het programma online te kunnen zetten evenals de kosten voor deelname.
Twee beetje onduidelijke foto's van Martijn's 308. Hij heeft ook een blauwe Z3 M coupe (is dit de off. benaming?) Martijn is in juli 25 geworden en zover ik begrepen heb heeft zijn vader hem de 308 cadeau gedaan Hij mocht van de verzekering pas vanaf 25 jaar de Ferrari besturen. Plaatjes van de Houten rit van 28/4. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Welkom op de site Martijn Peter, Marc: jullie voorbereidingen zijn erg intensief. Dit moet prachtig worden! Pterps; kan jij nog een persoon vervoeren op de achterbank?
Aha, DIE MartijnZ! En die zwarte 308 ken ik ook wel ja. Kom je op 15-09 nog je Z3 uitlaten op Zandvoort?
1. Socciebon, 2 pers, eten. CS 2. 348holland + super junior, 1,5+ 1,5= 3 eten onder voorbehoud, 348 TS 3. Franc308, 2 pers, eten. 575 4. Spyker 007, 2 pers, eten. 5. Stormbird, 1 pers, eten en passagier onder voorbehoud. 456 6. Henkie, 2 pers, veel eten, F360 modena 7. Fred328GTS + Wilma, 2pers eten en een plekje om te slapen 8. Hans, 2 pers, eten. Dino 308 GT4 9. Roger_L, 2 pers, eten. Testarossa 10 .Mrs.Spider 2 pers,eten.355 Spider. 11. Cor Mondial , 2 personen + eten, Mondial T Cabriolet......... een rooie 12. JazzyO, 2 pers, eten, 550 Maranelllo of misschien een 365BB? 13. Rieks, 2 pers, AM Vanatge, eten nog navragen (wegens vakantie) (Joost) 14. Joost, 2 pers, AM DB9, eten nog navragen 15. Jan456, 2 pers, eten 16. Paulus348, 2 pers, thuis eten, Maranello 550 17. Maurik, 2 pers, thuis eten, Maranello 550 18. Deelnemer bij organisatie bekend, Ferrari 19. Erik Souvlaki, ochtend programma 2 personen 20. André, 512 tr of 355 GTS, 2 personen eten onbekend. 21. Paul, Aston Martin DBS, 1 persoon, eten onbekend. 22. Wouter, F430 spider, 1 pers, niet eten 23. Jacq, Ferrari 308 GTS, eten? Aantal personen? 24. Martijn, Ferrari 308 GTB, eten? Aantal personen? 25. Alx355GT, 328, onder voorbehoud. 26. Robin, 2 pers, eten. 360 Modena F1. Onder voorbehoud. Overige voertuigen/deelnemers: 1. Pterps, Seat Exeo, 2 personen, eten. 2. BeQuietAndDrive, 2 pers, eten onder voorbehoud, HF Integrale 3. 575 GTC 1 pers, eten. Canon 450D 4. Pieter H. 2pers, bezemwagen. 5. Fumacher, eten? 6. Martin alias de profiteur, eten?
Oh dat is heel mooi! Zag al op Facebook dat je een nieuwe wagen hebt. Nogmaals gefeli ermee. Ik weet nog niet of ik mee kan eten. Wanneer moet je het uiterlijk weten?
Volgens mij is er na het WK-debacle afgesproken dat hier geen spaanse auto's getoond mochten worden???
Zodra ik tijd heb zal ik wat foto's online zetten, heb eerst nog even wat werk dat ik af moet ronden. Ik geloof dat het we het een week van te voren moeten doorgeven. Kosten voor het hele gebeuren komt binnenkort ook online. De auto is half spaans en half duits maar dat maakt het er zeker niet beter op?
Ik ben anti facebook/linkedin blabla, dus vertel eens aan je vrienden wat voor nieuwe auto je hebt ? Ben je voor de oude A4 Exeo gegaan ?
Klopt Henk, ik heb gisteren mijn Seat Exeo 2.0 TDi 143pk Style in ontvangst genomen. Heerlijke auto, met oa Xenon, parkeersensoren, 17inch en nog wat andere opties. Inmiddels 600 km gereden en het verschil in kwaliteit is enorm vergeleken met mijn Leon!