Zandvoort, de Hammerite Ultimate Races Zandvoort: - Formido Swift Cup - Dutch Renault Clio Cup - Argos Supreme Toerwagen Diesel Cup - Superkarts series - Total Mazda MaX5 Cup - nader te benoemen raceserie En verder nog MotoGP in Brno, en de 6u Moto op Spa. En er zou een oldtimer GP zijn op de Nurburgring maar die website doet het niet als je erop klikt voor meer info, zie ook http://www.nuerburgring.de/ Verder zou ik het zo niet weten...
After Racing Borrel: In de Hospitalitytent van het team kan er onder het genot van live entertainment een drankje gedronken worden. Tevens worden er diverse hapjes geserveerd. Is dat wat? staat in mijn uitnodiging voor a.s zondag! Gr. Pieter
En terecht! Voordat ik me allerlei dingen in mijn hoofd haal Pieter: wat voor een soort entertainment moet ik aan denken? Gr. Martin
Pfffffffffffffff. Het gebruikelijke vertier Martin. Er is altijd wel iemand jarig. Image Unavailable, Please Login
Pffffffffff. Alleen een BBQ. Vroegah werd er nog wel eens een 'schootdansje' weggegeven... (zo zie je dat ik wel een beetje bij probeer te blijven )
Je begrijpt dus waarom? Kijk, dan weten we ook gelijk hoe de nieuwe frontbumper/spoiler er uit gaat zien. Beter! Hahahahaha, logisch!!
AVD OGP is dit weekend idd. http://www.avd.de/ogpracing/ Als je je verveelt absoluut een aanrader. Wordt nog aardig gereden in de raceklasses. Heel veel Ferrari's van alle bouwjaren en modellen. Maar je komt daar niet voor die 200 moderne F's uiteraard, je komt er voor de echte racers. Aston Martin DBR1, Porsche 904GTS, Lola T70, Bugatti's, BMW M1 procars etc etc etc Vergeet het oude "Fahrerlager" niet, dat is het gaafste deel ongeveer en daar staan de gaafste auto's. Is op de hoek, vlak voor de weg het dorp in. Kun je ook binnendoor komen uiteraard, vanaf de moderne pits, langs de benzinepomp, door de tunnel wandelen. Entree is wel 38 euro en dat vind ik zelf een beetje veel. Oppassen met straatverkopers die kaarten met korting aanbieden, zijn soms nep-kaarten of gestolen kaarten. Dat laatste had ik een keer. Na aangifte bij politie (zit er tegenover gelukkig), mocht ik met dat gestolen kaartje (gestolen bij de Maseraticlub blijkbaar) wel weer gewoon het circuit op. Agent in burger liep mee.
12 augustus 2010 | Tekst: Nic de Boer Ferrari heeft de 599 GTO aan de Nederlandse catalogus toegevoegd. De prijs van dit beestje is dus bekend. De GTO is een speciale uitvoering van de Ferrari 599, die in een oplage van jawel 599 stuks wordt gebouwd. Een handjevol daarvan komt op de Nederlandse markt voor een bedrag van 441.500 euro. Ter vergelijk: de standaard Fiorano kost 349.809 euro. De GTO is zon honderd kilo lichter dan het standaard model. Dat is onder meer bereikt door het gebruik van dunner aluminium en een ander soort glas. Ook is er een lichtgewicht transmissie en zorgt het speciale uitlaatsysteem voor minder kilos. De GTO is voorzien van een 6,0-liter V12 met een vermogen van 670 pk en een maximaal koppel van 620 Nm. De acceleratie van 0 naar 100 km/u kan in 3,35 seconden en de topsnelheid is 335 km/u. Image Unavailable, Please Login
Dat was ook mijn eerste indruk... maar ik vind nu de schuine horizon storen.. raar, hè, want het is een prachtige foto?
O jee, lichtgewicht versnellignsbak en >600nm koppel? Hopelijk gaat dat samen. Supergaaf apparaat verder en mooie foto. Dat rood zonder verdere opsmuk is toch wel erg mooi voor een 599 GTO. Handig dat topspeed en 0-100 gelijk zijn (op de komma na), is makkelijk onthouden.