Nog 2 namen aan de lijst toegevoegd. 01. Socciebon, 2 pers, eten. Challenge Stradale 02. 348holland + super junior, 1,5+ 1,5= 3 eten onder voorbehoud, 348 TS 03. Franc308, 2 pers, eten. F575M 04. Spyker 007, 2 pers, eten. 05. Stormbird, 1 pers, eten en passagier onder voorbehoud. 456 06. Henkie, 2 pers, veel eten, F360 modena 07. Fred328GTS + Wilma, 2pers eten + slapen. 328gts 08. Hans, 2 pers, eten. Dino 308 GT4 09. Roger_L, 2 pers, eten. Testarossa 10. Mrs.Spider 2 pers,eten. 355 Spider. 11. Cor Mondial , 2 personen + eten, Mondial T Cabriolet......... een rooie 12. JazzyO, 2 pers, eten, 550 Maranelllo 13. Rieks, 2 pers, AM Vanatge, eten. 14. Joost, 2 pers, AM DB9, eten 15. Jan456, 2 pers, eten. 456 16. Maurik, 2 pers, thuis eten, Maranello 550 17. Deelnemer bij organisatie bekend, Ferrari 18. Erik Souvlaki, ochtend programma 2 personen. F355 berlinetta 19. André, 512 tr of 355 GTS, 2 personen eten onbekend. 20. Paul, Aston Martin DBS, 1 persoon, eten onbekend. 21. Wouter, F430 spider, 1 pers, niet eten 22. Jacq, Ferrari 308 GTS, eten? Aantal personen? 23. Martijn, Ferrari 308 GTB, eten. 2 personen 24. Wim B. Ferrari 550 Maranello, 2 personen eten. 25. P.Lambo. Gallardo Spyder, 1 persoon eten 26. Robin, 2 pers, eten. F360 Modena F1. Onder voorbehoud. 27. Willem, 308 GTB, 2 personen eten? Onder voorbehoud. Overige voertuigen/deelnemers: 01. Pterps, Seat Exeo, 2 personen, eten. 02. BeQuietAndDrive, 2 pers, eten onder voorbehoud, HF Integrale 03. 575 GTC 1 pers, eten. Canon 450D 04. Pieter H. 2 personen, eten. 05. Fumacher, eten? 06. Martin alias de profiteur, eten? 07. Zanti70, eten.
Mede namens Marc wil ik jullie alvast bedanken voor jullie enthousiaste reacties, we zijn blij om te horen dat er al zoveel autos mee rijden met de Veluwerit. Afgelopen weken zijn we aardig in de weer geweest om een programma samen te stellen. De dag draait voornamelijk om het rijden, we zullen tijdens deze rit de mooiste wegen van de Veluwe en Twente aan doen. Aangezien de meeste mensen inmiddels gewend zijn om met behulp van een navigatiesysteem op de plaats van bestemming te komen, hebben wij er juist voor gekozen om de route in een kaart te zetten en jullie weer op de ouderwetse manier te laten navigeren. Kortom kies je bijrijder zorgvuldig en vergeet de leesbril niet. Het programma voor deze dag ziet er als volgt uit: 8.30 uur Ontvangst bij De Agnietenberg in Zwolle, jullie worden hier ontvangen met koffie/thee en gebak. 9.30 uur Vertrek vanaf De Agnietenberg en start van de kaartlees route 11.00 uur Aankomst Kasteel Staverden. Gelegenheid fotos te maken voor het koetshuis. (Fotolocatie nog onder voorbehoud) 12.30 uur Lunchlocatie Parkeerplaats De Paal Rijksweg A, broodjes en drinken. (gelegenheid om te tanken) 16.00 uur Aankomst bij Munsterhuis Sportscars, ontvangst met een glaasje Prosecco en gelegenheid om met de andere deelnemers te praten en even rond te kijken bij Munsterhuis. 17.30 Start warm en koudbuffet voor de mensen die graag mee willen eten. Munsterhuis Sportscars is zo vriendelijk om de deuren voor ons te openen op deze zondag. Hier hebben de deelnemers alle gelegenheid om het bedrijf te bekijken. Kosten voor deelname bedragen 20,- voor de deelnemers zonder het aansluitende buffet en 62,- voor deelnemers inclusief het aansluitende buffet en de bijbehorende drankjes. (svp contant en gepast betalen bij aankomst op de Agnietenberg) Wij willen alle deelnemers nog even verzoeken om goed te kijken of ze juist in de lijst vermeld staan, dus het aantal personen en wel of niet eten. Zouden de mensen die onder voorbehoud in de lijst staan ons zo spoedig mogelijk willen laten weten of we op hun aanwezigheid kunnen rekenen? Wij willen graag uiterlijk zondag 15 augustus het aantal deelnemers weten zodat wij deze gegevens door kunnen sturen naar de bedrijven die gedurende de dag de catering verzorgen. We willen jullie expliciet verzoeken om op tijd te komen deze dag, hoe eerder op pad des te rustiger het is op de Veluwe! De Agnietenberg Haersterveerweg 23-27 8034 PJ Zwolle Tel.(038) 453 28 72 Mochten er nog vragen zijn dan weten jullie ons te vinden. Peter Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Dat ziet er helemaal goed uit Peter! Ik heb er nu al zin in. Hierbij stuur ik je even mijn definitieve aanmelding. 5. Stormbird, 2 personen, niet eten, 456 MGT -Peter
Ziet er erg goed uit Peter en Marc. Wij brengen het zonnetje mee uit Zeeland. En ja hoor alles komt goed. Wij hebben er zin in.
Wow, impressive! Erg goed voorbereid zo te zien, top werk! Halen jullie voor de 22e wel dat hert even van de weg? Ik laat ZSM weten of Marnix en ik mee eten 's avonds. Is het avondbuffet trouwens ook bij Munsterhuis?
Het programma voor deze dag ziet er als volgt uit: 8.30 uur Ontvangst bij De Agnietenberg in Zwolle, jullie worden hier ontvangen met koffie/thee en gebak. Goed gevulde dag. Ziet er mooi uit Peter en Marc. Ben erg benieuwd naar Munsterhuis. @ Henk, Wordt weer vroeg aan de worstenbroodjes
Als het smaakt zoals springbok.... hmmmmmmm!!!! Een maat van mij heeft 10 jaar geleden eens een springbokkebout klaargemaakt op kooltjes. Ik proef het nog! Onno
Dat is v/d kont van dit beest volgens mij. Na remmen valt dat weer voorover uiteraard. harde klap geweest dit. Wel jammer dat ik niet mee kan naar deze rit, want dit klinkt allemaal fantastisch... Ik ben dan helaas onderweg naar Frankrijk/Italië. Ook leuk gelukkig
Het is weer een bijzonder programma, maar de kaartlees route zal in onze auto wel wat emoties opleveren. Ik hoop dat het uiteindelijke doel wel in het route boek staat. Hanneke en ik eten graag een hapje mee. De lekkerste hertenboutjes eet je in het voorjaar dus het mag ook iets anders zijn dan wild. We zien er naar uit Groet Jacq
Leuk dat jullie ook mee gaan. Misschien iets om te verzamelen in Geldermalsen?? Tenslotte weet de 308 Geldermalsen te vinden nietwaar? Gr. Joost Image Unavailable, Please Login