Die rol is mij op het lijf geschreven. Zeg: is het nog geen bedtijd? Die kids zijn morgen om 6 uur vast al klaar wakker! Gr. Martin
Zeg stelletje jankerds. Als je om kwart over negen komt aankakken in Zwolle ( officieel nog op tijd ) dan kun je dus om kwart over acht bij Deil vertrekken, dus dat is om kwart voor acht op z'n vroegst je nest uit. Je hebt dan wel bar weinig tijd om dat gebakje naar binnen te duwen en je vrienden een hand te schudden. Wat jullie willen. Hoho, Peter en ik gaan er leuke dag van maken, jullie gaan een leuke dag beleven...
Je weet dus precies hoe het werkt Alleen nu stond papa om 6 uur klaar wakker. WOEHAHAHA!!! Wat is dat toch prachtig om die gasten een keer terug te pakken
Oeps, gevoelige snaar Marc? Wat voor een gebakje overigens..? Oke, oke, jullie je zin. Komt goed mannen! Dat was meer een theoretisch gokje. Papa Bob stond voor de slaapkamerdeur te wachten en je hebt ze even flink laten schrikken toen de deur open ging? Gr. Martin
Ik denk dat iedereen maar eens stage op een mijn moet gaan lopen, dan ben je die weerstand over vroeg opstaan zo kwijt. Of je kiest voor Bob's oplossing, maar dat is duurder. Onno
Mijn wekker gaat elke werkdag om 05:10, dus dan ben je soms blij dat het weekend is. Maar het is natuurlijk geen verplichting om te komen, dat weet ik ook.
Niet in de aanschaf hoor, kost niks (tenzij je het op Oudezijds Voorburgwal voor elkaar krijgt......), daarna is het net een F.
@Marc en Polaroidboy We plagen maar een beetje he. Iedereen vind het leuk elkaar weer te zien. Overigens, als ik een meeting organiseer heb ik 75 zeik-pm's. Waarom denk je dat ik overgeslagen heb, dan neemt je enthousiasme wel af hoor.
Dan ben je toch wel 'Da man'!!! Of was het nou 'het mannetje' Ik vraag me soms af waar jullie al die foto's vandaan halen... en als antwoord Internet is te mskkelijk
Volgens mij is de lijst zo weer up to date, in totaal 30 voertuigen: 01. Socciebon, 2 pers, eten. Challenge Stradale 02. 348holland + Susan, niet eten, 348 TS 03. Franc308, 2 pers, eten. F575M 04. Spyker 007, 2 pers, eten. 05. Stormbird, 2 personen, niet eten, 456 GT 06. Henkie, 1 pers, veel eten, F360 modena (Martin passagier) 07. Fred328GTS + Wilma, 2pers eten + slapen. 328gts 08. Hans, 2 pers, niet eten. Dino 308 GT4 09. Roger_L, 1 pers, eten. Testarossa (passagier Plonsbob) 10. Mrs.Spider 2 pers, eten. 355 Spider. 11. Cor Mondial , 2 personen + eten, Mondial T Cabriolet 12. JazzyO, 2 pers, eten, 550 Maranelllo 13. Joost, 2 pers, AM V8 Vantage, eten 14. Jan456, 2 pers, eten. 456 GT 15. Maurik, 2 pers, niet eten, Maranello 550 16. Deelnemer bij organisatie bekend, Ferrari 17. Erik Souvlaki, ochtend programma 2 personen. F355 berlinetta 18. André, 512 tr of 355 GTS, 2 personen eten. 19. Paul, Aston Martin DBS, 2 personen, eten. 20. Jacq en Hanneke, Ferrari 308 GTS, 2 personen eten. 21. Martijn, Ferrari 308 GTB, eten. 2 personen 22. Wim B. Ferrari 550 Maranello, 2 personen eten. 23. P.Lambo. Gallardo Spyder, 1 persoon eten 24. PininfarinaTifosi, 2 personen, 355 spider, eten onbekend. 25. Robin, 2 pers, eten. F360 Modena F1. 26. Willem, 308 GTB, 2 personen eten? Onder voorbehoud. Overige voertuigen/deelnemers: 01. Pterps, Seat Exeo, 2 personen, eten. 02. BeQuietAndDrive, 2 pers, niet eten, Delta HF Integrale 03. 575 GTC 1 pers, eten. Canon 450D 04. Pieter H. 2 personen, eten, Delta HF Integrale EVO 05. Martin alias de profiteur, eten? 06. Zanti70, eten.
Mooie opkomst Marc en Peter. Staam de demo's bij Munsterhuis klaar voor proefritjes? Dan hoef ik niet te eten... Gr. Martin
Heb nog twee dagen Martin. Bij TOBO pakken ze een hele auto in binnen een dag. Wie vertrekken er vanuit Deil/Enspijk ivm. de worstenbroodjes.........!?