Zeg Pieter, ik zie nu pas dat je niet op de lijst staat maar lees nu dat je wel voor broodjes gaat zorgen? Zijn die broodjes (let op: een leek schrijft dit) niet duurder dan die paar liter heerlijk ruikende, heldere brandstof welke de Lancia zo lekker vind? Edit: lees de lijst nu nog eens en zie je wel staan, sorry huhhh het is nogal vroeg (zie posts hierboven) hoewel andere hier anders over denken, denk ik
....nog maar 47 uur.....dan eerst die overheerlijke worstenbroodjes, gevolgd door een geweldige dag met een geweldig programma.
Doe (ga) dan wel met je mee Fred of te wel na de DBS wil je ook nog een keer in de 458 rijden?? WAAR gaat deze wereld naar toe? Fred, kenne we nie meteen naar Munsterhuis gaan?
Goeiemorgen, Ik zie net dat wij nog door moeten geven of we blijven eten, lijkt ons gezellig! Zetten jullie ons op de lijst? groetjes, Timm
Martin, misschien is de uitdrukkinng "less is more" hier van toepassing, tenslotte je kent Fred toch, bescheiden zoals hij is!!
Fred is, zoals je weet, de bescheidenheid zelve. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat hij al die lekkere hapjes in China voor zichzelf gehouden heeft... Per slot van rekening: delen maakt gelukkig! Gr. Martin
Beter meteen een brandverzekering erbij nemen, er is er weer eentje afgebrand: http://www.autoblog.nl/archive/2010/08/20/de-ferrari-458-heeft-geen-brand-issues
Hallo Timmmmmmuh , wil je zelf even de lijst aanvullen? Willen ook graag weten met wat voor tuut-tuut je komt.
Denk het ook Joost. Laten we Cor Mondial en Plambo even afwachten, verder weet ik het ook niet. En anders maar niet he
Helaas op het laatste moment toch nog wat afzeggingen, 1 daarvan was ik van op de hoogte dat hij vandaag zou horen of het ging lukken. Al met al toch een geweldige groep, het weer lijkt ook goed te komen dus we maken er weer een leuk feestje van met ons allen. 01. Socciebon, 2 pers, eten. Challenge Stradale 02. 348holland + Susan, niet eten, 348 TS 03. Franc308, 2 pers, eten. F575M 04. Spyker 007, 2 pers, eten. 05. Stormbird, 2 personen, niet eten, 456 GT 06. Henkie, 1 pers, veel eten, F360 modena (Martin passagier) 07. Fred328GTS + Wilma, 2pers eten + slapen. 328gts 08. Hans, 2 pers, niet eten. Dino 308 GT4 09. Roger_L, 1 pers, eten. Testarossa (passagier Plonsbob) 10. Mrs.Spider 2 pers, eten. 355 Spider. 11. Cor Mondial , 2 personen + eten, Mondial T Cabriolet 12. JazzyO, 2 pers, eten, 550 Maranelllo 13. Joost, 2 pers, AM V8 Vantage, eten 14. 15. Maurik, 2 pers, niet eten, Maranello 550 16. Deelnemer bij organisatie bekend, Ferrari 17. Erik Souvlaki, ochtend programma 2 personen. F355 berlinetta 18. André, 512 tr of 355 GTS, 2 personen eten. 19. Paul, Aston Martin DBS, 2 personen, eten. 20. Jacq en Hanneke, Ferrari 308 GTS, 2 personen eten. 21. Martijn, Ferrari 308 GTB, eten. 2 personen 22. Wim B. Ferrari 550 Maranello, 2 personen eten. 23. P.Lambo. Gallardo Spyder, 1 persoon eten 24. PininfarinaTifosi, 2 personen, 355 spider, eten. 25. Robin, 2 pers, eten. F360 Modena F1. Overige voertuigen/deelnemers: 01. Pterps, Seat Exeo, 2 personen, eten. 02. BeQuietAndDrive, 2 pers, niet eten, Delta HF Integrale 03. 575 GTC 1 pers, eten. Canon 450D 04. Pieter H. 2 personen, eten, Delta HF Integrale EVO 05. Martin alias de profiteur, eten. 06. Zanti70, eten.
Peter, Toch een mooie groep bij elkaar Nu maar hopen dat het slechte weer een beetje vertraging heeft Henk: wij gaan rechtstreeks en komen dus niet naar Deil.... het is al vroeg genoeg Rijden jullie via de A28 ?? Ik schiet de A15 - A50 op.....
Laten we even contact houden dan. Wacht even daar bij de Mac en dan rijden we met zijn allen op. Doel is om precies om 07:30 in de auto te stappen. Dan rijden wij 8 min. later daar. Ok ? Bel ik jou als wij de A15 op sturen. (128km)
@pieter Wat dacht jij van 07:15 voor de Chappi-in-deeg ? Dan rijden we 07:30 weg, het is nog steeds 128km via de A15. Is het een idee om te verzamelen op die mooie parking van die snackbar naast de Shell in Geldermalsen ? Niemand last van onze herrie. Staan ook picknicktafels, kunnen we nog zitten ook (Rijksstraatweg , Geldermalsen) Image Unavailable, Please Login
Heren, dames, heeeeeel veel plezier morgen, zal een mooi dagje worden!!! Een troost voor de meesten, mijn taxi gaat om 05:30 uur morgenochtend........ Have fun!!
Wij gaan vanmiddag al die kant op. Met al dat gekloot met hek en lift en weet ik wat bij m'n garage komt er zo nog een 40 minuten bij voordat we in de auto zitten. @M&M, F&W: zien jullie rond een uur of vier!! Nu nog even hotelletje boeken....