Henk, prima idee die parkeerplaats naast de shell. zie je daar morgen om 07.15. Pieter, +2 aub Onze Lieve Heer, graag geen regen morgen AUB
Henk, dat is okee We houden even contact. En niet om 07:15 nog je auto gaan wassen en nog even tanken..... Als jullie er om 07:45 uur nog niet zijn, gaan we rijden....
Volgens mij is daar niet veel mistery aan.... En waar gaan die mistery guests slapen dan? Wij rijden nu bij nunspeet, zo inchecken en door naar M&M! @Mark, we hebben de ikikker bij ons hoor;D Xxx Wilma
Helaas, wij waren graag gekomen maar P moest naar Huis ter Duin logeren een weekje en K zit bij vrienden in Toscane, met schitterend uitzicht op de MM route.
Cor, ik ken mijn zwakheden Auto is gewassen. Hij glimt als mijn voorhoofd. En ook net even getankt. Heb jij de Eddy Merckx handschoenen al aan ?
Martin, Hoe was het bij de oosterburen? Of heb je dat al in een andere draad gepost??? Laat maar.... ja dus
Neem er nog één, maar maak het niet te laat... je moet morgen weer fris om 7:10 bij ons aller Henkie op de stoep staan... proost
Olifantje staat ook gewassen te blinken en de worstenbroodjes liggen al voor de oven. 7:15 uur bij de Shell. Ga zo maar het mandje in. Leuk om iedereen weer te zien morgen.! Joost is de hele middag al met het theehuis in de weer geweest. Blanke lak is er bijna afgepoest.
Was gezellig Marc & Mirella, Franc & Caroline, Hans & Lotte!!!! Bedankt voor het heerlijke eten M&M en de super gezellige avond! Laat de Veluwe rit nu maar komen! tot straks allemaal! Xxx Fred & Wilma
Wij ook, Gairo! Gisteren problemen gehad om de 550 gestart te krijgen maar toen eenmaal de akku volzat liep ze als Engelenafscheidsel over de tong.... 't Blauw Brullend Beest is er klaar voor. Tot zo! Onno
In Zwolle Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login