... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
## Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
### Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
#.# Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Zo, weer heelhuids thuis aangekomen. Wat mij betreft was het een perfecte dag wat natuurlijk op de eerste plaats te danken is aan de niet minder dan perfecte organisatie van Marc en Peter, waarbij hun respectievelijke betere wederhelften er ongetwijfeld ook veel werk aan hebben gehad. Enorm bedankt voor dit initiatief en de uitvoering ervan. Aan werkelijk alles was gedacht en wat resteert is een ongekend feest voor de zintuigen als je in de directe nabijheid van zoveel automobielschoon, door zon prachtig landschap mag rijden. De soms misprijzende gezichten van de bewoners van de kennelijk streng katholieke dorpjes die hun zondagsrust aan flarden gereten zagen worden, zien we maar als het kersje op de taart. Het was ook goed om een aantal van mn Ferrarivrienden (zo beschouw ik jullie toch) weer ns face to face te spreken. Helaas wel te weinig, maar er komen ongetwijfeld nog wel meer gelegenheden. Nu zal ik ns kijken of mn foto's het posten enigszins waard zijn.... Oh, en Cor, alvast gefeliciteerd met je aankoop man!
Wij zijn alleen even in Hengelo geweest. Altijd leuk om de geloofsgenoten met auto's te treffen. Ben inderdaad wel benieuwd of Jolanda en Cor het eens zijn geworden
Ik blijf het erg mooi vinden. Wat ooit eens begon met 8-10 auto's is nu uitgegroeid tot een hele mooie club! Ik kijk uit naar de andere foto's
Beste Peter en Marc (omgekeerde volgorde mag ook), Geweldig bedankt voor de prachtige dag die jullie georganiseerd hebben. Het was onze eerste keer en het smaakt letterlijk en figuurlijk naar meer! Ook alle andere collega Ferrari rijders en Lambo en AM ridders, bedankt voor het genieten van jullie prachtige auto's, super uitlaatgebulder en prettige aanwezigheid. Dit voelt echt als een groep mensen met hetzelfde DNA: genieten van mooie en snelle auto's. Volgende keer zijn we er graag weer bij. Jan, Timm, Nick en Leonie Ps. Filmpjes binnenkort op YouTube, foto's op de draad. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ook weer veilig thuis, de Delta in zijn nestje gelegd en voldaan huiswaarts gekeerd. De route was erg fraai, met uiteindelijk aardig wat kilometers ook! Het blijft een prachtig gezicht om die bontgekleurde sliert auto's te zien -en horen- rijden. Organisatie bedankt, perfect geregeld allemaal! Ik heb zelf ook nog wat foto's gemaakt en ook wat filmpjes, ik zal eens kijken hoe die gelukt zijn.
Wij zijn ook net thuis en zijn zeer moe maar voldaan. Ook wij hebben enorm genoten van deze dag. Wat een organisatie zeg!!! We ( dus ook de dames...... ) hebben het graag gedaan. We willen het volgend jaar graag weer een keer organiseren. Ik heb weer veel nieuwe gezichten gezien en leren kennen. Dat is altijd een verrijking. Jullie allemaal nogmaals bedankt voor jullie komst. Ook voor alle die zo ver hebben moeten rijden!
!! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Hier alvast filmpje nummer 1. Dit was bij het verzamelpunt in Zwolle. Even vooraf: de filmpjes zijn 'hidden' gepost, dus je kunt ze alleen zien als je de link hebt, ze staan niet publiekelijk beschikbaar. Mocht iemand desondanks een bepaald filmpje liever niet op internet zien, laat het me dan even weten. De kwaliteit is 720p (kun je rechtsonder aanklikken). De overige filmpjes volgen later Film 1: verzamelen in Zwolle http://www.youtube.com/watch?v=P730k9qT3D4 Edit: mooie foto's Marnix!
Het was een leuke dag mensen. Heren Socciebon en Pterps, bedankt voor de smetteloze organisatie. Jullie doen het graag volgend jaar weer ? Dat is mooi, de Deil Meeting staat ook voor mei 2011 dan hebben we al vast 2 leuke evenementen op de kaart staan.
Geweldige dag(en) die we hebben meegemaakt daar in het hoge noorden. Geweldige wegen en landschappen hebben we gezien. Ook het weer (Onno was erbij en dan houden we het altijd droog ) speelde lekker mee. Het begon met de briefing waar iedereen naar luisterde om daarna te beginnen aan een geweldige dag waarin we niets tekort zijn gekomen. Ook de innerlijke mens moest worden verzorgt af en toe.... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ook hadden we van omstanders de "volle aandacht" maar verder zijn we zonder kleerscheuren er door heen gekomen... Aan het eind werd door de organisatie nog snel de finishboog opgesteld (heren en dames hadden de route sneller afgelegd dan gepland waardoor we er te vroeg arriveerden) Vervolgens kon iedereen nog een ereronde rijden om te finishen..... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
M&M/P&E, hartelijk dank voor de organisatie van deze geweldige dag! Ook chapeau voor de ontvangst bij Munsterhuis, toch zeer bijzonder dat ze op de rustdag de deuren voor ons open gedaan hebben en ons zeer goed verzorgd hebben! Marc, in tegenstelling tot mijn eerdere opmerking: het was top georganiseerd. Ik denk dat ik niet helemaal mezelf meer was bij het zien van al deze vrinden En Roger, bedankt voor de gezellige rit. De foto's volgen morgen. De schokbrekers en de 12-cilinders die continue in mijn rug bonkten hebben toch een aantal bewegende beelden veroorzaakt, dus ik moet een en ander nog even uitzoeken... Ik ga mijn ogen dicht doen en de dag nogmaals beleven: allen DANK!
Iedereen bedankt voor de geweldige reacties, we willen met alle plezier weer een volgende meeting organiseren! Voor Esther was het de eerste meeting en ook zij heeft er enorm van genoten, het ritje samen met de Challenge Stradale was ook geweldig. Esther weet nog steeds niet of het onwijs gaaf of dood eng was maar het heeft zeker indruk gemaakt De nieuwe deelnemers hebben het volgens mij ook goed naar de zin gehad, erg leuk dat jullie er bij waren! We hopen jullie allemaal vaker op dit forum en bij andere meetings te zien. Munsterhuis had alles weer top geregeld, wat een prachtig bedrijf en wat een geweldige locatie voor een borrel/buffet! Nu lekker slapen
Jongens (en de minstens zo hard werkende dames), het was weer TOP!!! DANK DANK DANK voor een super weekend. Eindigde voor mij wel met een wat rare twist, maar genoten hebben we. Super! (En ooooooh, wat rijdt zo'n 355 spider toch fijn!!!! Jan, bedankt!!!! Iemand een mooie Dino kopen???)
Geweldig om de eerste beelden te zien. Van die politie auto hebben Esther en ik niks mee gekregen, we waren toen al onderweg naar de volgende locatie. Toen we de openlucht kerkdienst zagen langs de kant van de weg maakten we ons al een beetje zorgen, ik begrijp dat dat terecht was? Was het deze ochtend een mix van orgelpijpen en uitlaatpijpen?
Peter & Esther, Marc & Mirella, heeeeel erg bedankt voor een top dag. Prachtige route, lekker eten en beeldschone auto's. We hebben genoten! En behalve dat: jullie zijn allemaal een geweldige club. Robin & Mónica