Testje vanaf mijn nieuwe Ifeun ;)
http://www.telegraaf.nl/autovisie/autovisie_nieuws/7805157/__Autovideo__Ferrari_California_met_Stop_start-systeem__.html?p=13,2 Dit gaat niet de goede kant op! Maar ja aan alles komt een eind. Wellicht kan Ferrari een combo inkopen bij Toyota (elektro + benzine motortje) Ze hebben bijna alles al van Denso (=toyota) dus.............
Nee, dit is rossa Fuoco, als ik mij niet vergis. Het lijkt niet hier op, toch?: Image Unavailable, Please Login
Pfff, Marc, januari is nog zo ver weg... Als we nou bij elke foto van een rode Ferrari vragen of het 'jouw' kleur is, gaat de tijd ietsje sneller Overigens stond er vanmiddag bij Kroymans nog een bijzonder fraaie 16M: Image Unavailable, Please Login Gr. Martin
Hee Martin, bedankt voor de post. Komt z.s.m. weer jouw kant op. Was even drukker met de aankoop van een andere auto (Smart Forfour). Was binnen een dag mijn Suzuki kwijt. Die heeft toch stiekem best wat meegemaakt, zal hem missen... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Op weg naar Imola. Ze waren de weg kwijt en wij hebben ze met de Swift naar het circuit geleid. (onderweg waaide ons tolkaartje uit het raam. Met wat gebarentaal konden we toch langs het poortje).
Er zijn misschien geen leuke dingen aan de hand bij Ferrari sinds gisteren. Er zijn verschillende scenario's in de wandelgangen. Het grootste gerucht is dat Fiat Ferrari wil verkopen. Feit vandaag was dat de europese dealers niemand aan de lijn konden krijgen in Maranello. Ik kan natuurlijk in het rossa forum in het moderator thread meelezen. Hou u op de hoogte. Ik had niets gehoord of gelezen maar werd er vanavond door iemand op geattendeerd by phone.
Aan Ferrari kan het niet liggen, maar misschien zit Fiat wel zonder cash door de crisis. Je gelooft niet wie als koper genoemd wordt.. (toch een goed lichtpunt..) BMW. Verder: "Buyers hoping to purchase the Ferrari SA Aperta are also out of luck. Ferrari isnt making any more of the 80 SA Apertas that its already sold. The model costs 400,000 euros and was built to honor car designers Sergio and Andrea Pininfarina. We are sorry for many Ferrari collectors, but we cannot do more, Ferrari Chairman Luca Cordero di Montezemolo said in an interview in Paris yesterday. Ferrari is predicting double- digit growth in earnings and may end 2010 with close to record profit, he said.
De geruchten zijn dat ze in ieder geval een groot deel van Ferrari willen verkopen om hun aandeel in Chrysler te kunnen uitbreiden naar een meerderheidsbelang van 51%. Dat gaat om flinke bedragen, en dat heeft Fiat niet klaarliggen natuurlijk. We zullen afwachten. Misschien verkopen ze een deel en houden ze zelf alsnog een meederheidsbelang in het merk.
Dat zijn nog eens zakenlui! Heeft iemand een telefoonnummer? Ik heb moet nog van een luchtkasteel af. Onno
Ik vraag me af of Fiat serieus vaste voet aan de grond gaat krijgen in de US. Volgens mij een lastige markt voor een merk dat het van goedkope auto's moet hebben (en Amerikanen houden niet van cheap stuff). Hooguit de nieuwe 500, maar dan als niche autootje.
Zijn ze bij Fiat dan echt de weg kwijt? "Je" ferrari verkopen om een Chrysler te kunnen terugkopen....
Fiat is aan het overleven. Binnen nu en 10 jaar zullen er maar een paar mega-autoconcerns kunnen bestaan, dus iedereen is op zoek naar schaalgrootte. Of Fiat met die reden aan Ferrari durft te komen weet ik niet, zou zo'n pareltje zoveel mogelijk ontzien. Spannende tijden. Gr. Martin