Nou Fred, als ik 'r iemand zou gunnen..... Het is een plaatje. En die Tubi is wel van een andere 360 af te halen, nietwaar? M. had er genoeg staan.....
Die staan er sinds de laatste Italy trip ook bij op de 328 in 5 jaar 1+ Hij staat haar beeeeeeeldig Ze (je weet wel zij is de minister van financien hier) is alleen over de streep te trekken als "alle$" klopt . Maar gunnen doen we het haar allemaal Hij heeft nog steeds "kans"
En voor je het weet heb je per ongeluk een auto gekocht Martin (sorry Tonnie, tè makkelijk inkoppertje dit - heeft niets van doen met mijn visie op jouw integriteit)
Ik had ze vannacht al op facebook gezien, maar MOOI Fred! En als ik Wilma zo begreep heb je haar zegen al Maar iets anders: Het is mooi weer. Gaat er nog iemand rijden??? Ik ga zo offline, naar de garage, de Dino even vertroetelen. Rijders: BEL me even!! Hoop tot straks!
Ok Eric, gaan we zo regelen. Zie je later. @ Cor, Veel plezier met die buren van je.... @ Yolanda, Bedankt, zal het doorgeven. (Wilma gaat trouwens vandaag weer rijden in een F, ze weet het alleen nog niet )
#1 CS (5x) minimeeting De Witte Bergen. Stalend mooi weer en een genot om jullie weer even te zien. Gr. Joost Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
#2 Pieter van het faxapparaat gerukt vanochtend want die had "wheels" te leen. Was ons transport van heden. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Was even gezellig vanmiddag guys & dolls......zo vaak zie je niet 5 CS-en mét streep bij elkaar (overigens: zou die brigadier daar zo van slag zijn geweest, van al die strepen?) Meer foto's en ook bewegend materiaal volgen vast en zeker ergens..... @Mike/Susan: leuk jullie weer eens gezien en gesproken te hebben en wat een prachtige CS hebben jullie! Ciao, E.
Weliswaar niets met F. van doen, maar toch.....heftig! http://www.autogespot.com/nl/item/8988/mysterie-uwe-gemballa-opgelost.html