Ik naar de SWB. (3 overgeslagen van 550 naar 365 2 overgeslagen van 365 naar 330 1 overslaan van 330 naar SWB. ) Je bent al aardig op weg naar het complete lijstje Onno.
Prachtig Peter! Knap hoe je de apparatuur weggewerkt hebt. Nergens (voor mij dan) een spoor van te bekennen.
Bedankt voor de enthousiaste reacties! Dat was ook een flinke klus, ik zal het origineel binnenkort ook even posten zodat je kan vergelijken. (heeft joost weer wat om mee te oefenen )
Vu, even wat inside information... deze keer heeft hij niet zijn tentstokken gebruikt, maar is hij mee wezen rennen... Hij gaat echt vooruit, hè?
Toch heb je wel gelijk, Jeff - dit is wel heel erg mooi! Waarom staat die goudprijs zo laag? Onno Image Unavailable, Please Login
Laat me raden, het is iets moderns Met 3 uitlaat pijpen maar het is geen F40.... Bijna goed, wederom met tentstokken EN mee wezen rennen. (met een dikke grijns op marc zijn smoel!)
Moest even (heel kort maar, hoor....) aan onze Michel denken...... http://www.vkmag.com/videos/videos_je_verwacht_het_niet/
Nee, jullie hebben het mis. Hoewel die 458 spider wel af en toe in gedachten komt, en de Scuderia versie ook (en vaker). Enfin, waar ik mee flirt zal wel niet meer dan oogcontact blijven, het hoofd moet het hart in toom houden af en toe. Onno
Ik heb nog een mooie Dino in de aanbieding......Met pijn in het hart, welke dan weer mijn hersenen aansturen. ciao Oscar