Het is misschien wel "het adres voor" maar dan is het wel een beetje vreemd (site is uitgevoerd door de firma expo, staat er duidelijk) dat je verschillende handelingen moet verrichten om DAT adres te vinden, staat er dus niet duidelijk (op de home-page).... Kan aan mij liggen (zal dus ook wel) maar als je zo'n slogan toepast moet je ook zorgen dat de kern zijnde "het adres" voor het oprapen ligt.... Mooi werk, dat dan weer wel.
Hi MarcH. Ik zie woonplaats Hoeksche Waard. Waar precies? Kom zelf uit Mijnsheerenland. Bezit geen F. maar m'n schoonvader heeft er een aantal. Geen 308, dus daar kan ik je niet mee helpen! ;-) Veel plezier hier en met de zoektocht! Grt. Wouter
Als dit zo doorgaat streven wij de andere (beroemde) gemeente G.M. met hoge dichtheid van bolides nog voorbij. Fred (heeft een 328 en woont ook in de hoekse waard)
Ah.. mijn favoriete tractortunnel waar je 30 mag, maar waar 230 ook kan http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=166141&q=henkie192&CatID=&familyFilter=ON
Komt die 328 wel eens buiten Fred? Ik kan me niet herinneren dat ik hier ooit een 328 heb zien rijden. Of kom ik zelf te weinig buiten ;-). Wat ik hier wel vaak zie (heeft een nabije buurman in de bedrijfsvoorraad): een 550 Maranello en, sinds kort, een Testarossa.
Wat te denken van deze 348, toch ook al 5,5 jaar in de hoeksche waard, herken je plekje!? Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Whahahaha, ik zou maar eens een hond kopen als ik jou was Marc. Als er één 328 is die vaak uitgelaten wordt is het die van Fredje wel!
Zelfs gezorgd dat het m'n vrouw werd! ;-) Collectie bestaat uit Dino 246GT, Dino 308GT4, Fiat Dino Coupe 2.4 en 2x 512BB, dus helpen redelijk mee aan die bolide-dichtheid voor Hoeksche Waard. Fiat is te koop trouwens. Wel wat werk aan. WD
Mooie herinneringen Henk, ben blij dat we dat ideetje toen hebben doorgezet, ik had er al veel van gedroomd die eindelijk uit kwam Bedankt Hans, hoef ik niet meer te reageren, hooguit dat het vaak in een streep hier vandaan is (via tractortunnel?) naar andere mooie plekjes hier in Nederland of Italie. Zal vanaf nu vriendelijk gaan zwaaien naar honden eigenaren die net een hondje hebben gekocht.... En nog een tip Marc: geef je oren ook goed de kost Ps ik tel zo even uit het hoofd 9 F'jes op het eiland en binnenkort hopelijk de 10e we zijn GM dus al voorbij gestreefd...
Is dat wat, die halve Zeeuwen? Vind het van die stugge mensen. Ik werk dan wel 20 jaar in Barendrecht maar rij weer graag naar de Betuwe naar huis
Ja, ik wordt ook gek van die mensen! Ik ben niet voor niks iets verder gaan wonen! Al mis ik mijn moeder en broer wel!
Laat dan maar. Zou alle leuke threads hier niet willen missen natuurlijk! :-D Wel leuk te zien dat er zoveel zijn die uit de regio komen.
Welkom! Overigens, als ik het geld had had ik zo die CS bij Wolberts gekocht. Wat een droomauto zeg! In de juiste kleur, Blu TDF. Heerlijk, mijn droomauto.. Met cuoio leer was hij helemaal af geweest...