Is er dit weekend nog wat te beleven, afgezien van de apotheose van het Wereldkampioenschap der Formule 1? Gr. Martin
Nou, een boel regendruppels ook. En massale luchtverplaatsing met snelheden waar zelfs wij niet aan kunnen tippen. Heel boeiend allemaal...
Als mijn vrouw twee minuten met zo'n rechterarmpje liep, dan hadden we ruzie, maar in haar geval zou ik een uitzondering kunnen maken..
Gewoon 1 euro in haar hand doen. Ziet toch niks met zo'n bril op. Ze heeft in iedergeval een halsband waar haar penning aan hangt mocht ze gevonden worden. Alleen wie gaat haar naar huis brengen??
Voor de vrijdagmiddag, een paar mooie uitspraken van Bob Wallace. Testrijder van Lamborghini ten tijde dat de Miura gemaakt werd: "Because the Miura had become an overnight commercial succes, it went in production way before any proper development could be done and it only got half-arse reasonable with the SV series." En "These cars weren't made by God, but by mere kids like us!" Hahaha. Het blijft grappig om te zien om iemand die erbij betrokken was een stuk minder idolaat is dan een heleboel volgelingen...
Dat waren nog eens tijden Hans Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Gr. Martin
Haha, noem het een generatiekloof, bijna alle meiden bij mij op school lopen zo. Heel erg onzinnig, want het lijkt mij erg zwaar tillen.
Voor wie er nog op zoek is naar een Ferrari met weinig kilometers; de Sultan houdt een bescheiden uitverkoop. http://ferraricollectionforsale.com/ Lewie
Cor, een mooie Mondial T, met alleen delivery km's EUR 90.000... is dat wat ? Of toch de F40 met de delivery km's? EUR 565.000.... of de Enzo EUR 1.412.000 ? Die man heeft echt een uitverkoop De F430 spyder kost EUR 150.000 met 4500 km, voordat iemand denkt dat ik de verkeerde koers hanteer
De Sultan is één van die hele speciale klanten van Ferrari... De F50 is ook niet rechtsgestuurd geleverd. Voor klanten anders dan de Sultan that is... Gr. Martin