Deze week maar eens bij Dirk op bezoek, zit vanaf woensdag 2 weken in Marbella. Eens even kijken hoe zijn bar geworden is....
Ja Pim doe dat. Ik heb hem nog gebeld op zijn verjaardag 24 juli jl. Had 's avonds een grote party maar helaas niets meer vernomen. Volgens mij moet hij voor het eerst sinds hele lange tijd echt werken (Glovebox)
Lijkt er wel op, had laatst even contact met hem via sms en hij vertelde me dat het erg druk was in Glovebox en dat het erg goed ging met de zaak. Deze week maar eens in real life aanschouwen, ben benieuwd...
Al terug Pim? Ben je nog even handjes wezen schudden? (geen andere dingen....) Dirk is er maar druk mee begrijp ik steeds echter niemand weet precies waarmee Ik zal eens kijken of ik ook kan langs fietsen. Ben de vorige keer in de Sinatra blijven steken, zal nu wat verder moeten lopen.
Ben nog niet terug, bijna een week hier en nog een week te gaan. Afgelopen weekend bij Dirk z'n bar langsgeweest, erg mooie tent. Hij heeft het er inderdaad druk mee, draait dagen van 20:00 uur tot 5 uur.
Ik hoop echt dat Dirk het wat minder druk krijgt deze winter. Dit was echt een geweldige thread. Een week geleden heeft die boef nog ingelogd zie ik
Cocktail Bar Marbella GloveBox Av Miguel Cano, 7, 29600 Marbella, Spanje E-mail‎: [email protected] Zou dit hem zijn?? Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Nee jo, ik zie swing when you are winning opstaan van Robbie Williams. Da's teveel smaak voor zo'n tent 1.2.3....
Ik snap je niet Fred... Nou, de inrichting is wel naar de smaak van Dirk, als ik zo vrij mag zijn om voor hem te spreken.
Op de 2e foto door het glas is een tv scherm te zien met die dvd... 1.2.3... slaat op de tijd hoe lang het duurt dat Dirk te voorschijn springt. Snappie?!
"Only in Marbella" vr 19 nov 2010, 15:55 | AMSTERDAM - Bejaarde acteur Sean Connery zou schuldig zijn bevonden aan betrokkenheid bij een gigantisch vastgoedschandaal aan de zonnige kust van Marbella. De rechter heeft de grijze acteur veroordeeld tot een boete van 55 miljoen euro. De James Bond-acteur kocht samen met zijn vrouw Micheline in 1999 de villa Casa Malibu voor ongeveer 5 miljoen euro. Na de aankoop liet de acteur de prachtige villa slopen om er een complex met 72 appartementen op te laten bouwen. Na de verkoop -een opbrengst van 50 miljoen euro- bleek echter dat de Schot een vergunning voor slechts vijf appartement had gekregen had, meldt Dailyrecord. Als Sean de boete weigert te betalen dreigt de rechter beslag te leggen op zijn eigendom.Twintig andere personen zijn betrokken bij het schandaal waaronder corrupte gemeentebestuurders, rechters en een voormalig burgemeester. Image Unavailable, Please Login
Hallo vrienden van het goede leven, Ik mis jullie ook natuurlijk. Afgelopen week was het "kleine café aan de haven" even dicht ivm beetje vakantie en kerst-decoratie dus heb ik een beetje bij geslapen, daarnaast even de boel versierd en zo op m'n dooie gemakske alle achterstallige posts van het forum gelezen. ( toen was de week al weer voorbij eigenlijk ) Affijn, het doet mij in elk geval deugd dat uit het oog, niet uit het hart is, want das wederzijds. Ik geniet van al jullie verhalen en de Ferrari fever ! Dacht, doe effe een barretje open voor de lol...gaat het begot nog marcheren ook. Alle nachten stampvol ( 't is ook niet groot, als het regent zetten we het binnen ) Maar ik amuseer mij, 't levert nog geen nieuwe Ferrari op, maar die had ik gelukkig al in de pijplijn zitten, en we zuipen gratis....ook belangrijk natuurlijk Dirkje zal plechtig beloven om voortaan weer wat leuke bijdrage's te leveren aan het geheel,en paar leuke plaatjes te schieten van uit Marbella. ( Ben na 10 jaar Andalucia er nog niet helemaal uit of het nou de kont van europa is of de lul van Africa ) Sowieso alvast een fijne Sinterklaas gewenst en prettige feestdagen en een ferme warme knuffel ! Mi amor es solo para ti XXX