Hahaha ja, ik denk dat ik er ook zo eentje had. Was nog USA import ook.... Toch heb ik iets met die auto; waarschijnlijk omdat het m'n 1e was. Ik vind het daarom altijd leuk Cor z'n Mondial T te zien.
Aan de uitlaat was inderdaad al aardig wat geknutseld maar verder was het een goede auto. I.i.g. heel veel plezier gehad met die auto. Het gemis aan snelheid en vermogen tijdens o.a. onze Eiffeltrip heeft me doen besluiten om hem uiteindelijk te verkopen.
Spaar die Ferrari's maar op nu het nog kan Marc! Dit is niet goed voor de werkgelegenheid natuurlijk http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2672/Wetenschap-Gezondheid/article/detail/1067078/2010/12/01/Tandheelkundige-ontdekking-nooit-meer-gaatjes.dhtml
Ja de titel is wel een beetje voorbarig hè? Aangezien het alleen maar om een onderzoek gaat die kennis brengt dat 'volgens hen essentieel bij het vinden van een betere manier om tandplaque en daarmee tandbederf te bestrijden'..... Het zal niet de enige zijn: Vu had me al laten zien dat NASA morgen een belangrijke uitspraak zal doen betreffende buitenaards leven (http://www.nu.nl/algemeen/2390989/nasa-kondigt-bevinding-buitenaards-leven.html). Zal wel weer iets zijn zoals 'Met deze bevindingen zouden we eventueel kunnen concluderen dat er wellicht, onder hele specifieke omstandigheden, ooit eens leven op Mars mogelijk was geweest'
Ja, en als ik iets belangrijk vind om te weten, is of dat buitenaards leven vrouwelijk is...de rest kan me gestolen worden.
Je mag kiezen Marc of toch maar Mirella? Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Liep net de garage (brrrrrrrrr koud daar) uit en zag de F daar staan te blinken en te trappelen om erop uit te gaan. Nog nooit zo "vroeg" opgesloten geweest in de box..... Het word een lange, lange winter ben ik bang voor..... Sterkte allemaal (vooral Eric )
Nou, die spikes uit Noorwegen leken me wel wat. Maar de hele reden dat ik niet NU in Wales zit is wel de sneeuw ja... toch maar even uitgesteld...
Ik zat ook aan uitstellen te denken. Moet voor een "ski-hutje" naar Oostenrijk komende week want "ze willen kerst vieren in de sneeuw, na 9 maanden bouwen" Ik ben er pas geleden al "even" heen geweest (X6) en ik moet zeggen: ik werd er toch wel stil van het stulpje en ik ben best wel wat "gewend", toch? Enfin ga die kant op, hoop dat de rit gaat meevallen. De avondjes zullen wel gezellig worden met die "langlaufers" aan de bar, kom misschien nog wel een groepje hageneesjes tegen.
Toen het nog zonnig was............ Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Allemaal rood. Saai hoor. Over zon gesproken, ik heb nogal wat heimwee naar mijn 330GTC. Het waren mooie zonnige tijden in mei, en bloody h@ll ik heb die auto al 8 maanden niet gereden. 8 maanden! Maar Alex zegt dat ik haar niet terugken als ze klaar is, dus het is de moeite waard. Maar het wordt een lange winter om daar op te wachten! Verslavend hoor, deze auto's. Onno Image Unavailable, Please Login
Hans, het is toch niet echt netjes om een naakt-foto van onze Marc te plaatsen; hij draagt zelfs zijn bh niet vanaf maart 2011: 130 130 130 130 230 230 130 130 130 130 [rijden 2 Ferrari's tussen]
Mooie plaat! Welke werkzaamheden ondergaat 'ze' momenteel Onno (naast de certificering uiteraard)? Gr. Martin
Dankje, Martin. Carburateurs gedaan, we wachten op nieuwe RVS midden dempers voor de uitlaat (misschien kunnen mensen zich de herrie bij Fred's huis nog herinneren), die worden dan gekrimplakt - krimpgelakt - lakgekrimpt (iets in die geest) om er niet RVS uit te zien, dan nieuwe lagers en synchros in de versnellingsbak, even de pedalen bijstellen voor beter heel & toe, nieuwe voorruit monteren, ennuh, volgens mij was dat het. Om even duidelijk te zijn, want er wordt nogal gepraat/gelezen - die 8 maanden wachten was niet de schuld van onze Wizard, maar al met al duurt het gewoon lang en ik zou de auto graag weer eens rijden (hoewel dat in dit weer gewoon niet mogelijk is). Geen klachten over de service van wie dan ook, maar je merkt dat je met oudere auto's gewoon wat meer geduld moet hebben, vaak. En dat valt soms niet mee. Heimwee, weetuwel! Overigens is de certificering afgerond, ik verwacht de documentatie deze maand in de bus. Onno
Mooie foto idd, Onno! En wat is jouw 330GTC toch gaaf! Tijdens dat ritje vanaf Joop naar Aaldering etc reed ik een tijd achter jou aan, prachtig om zo'n coole classic V12 Ferrari lekker te zien rondrijden. Ik kan me heel goed indenken dat je graag weer wilt rijden!!