Nog twee lange nachtjes slapen, mensen.......... :):):)
Lees de december uitgave van Road & track eens: http://www.roadandtrack.com/tests/comparison/ultimate-gt-showdown http://www.roadandtrack.com/tests/comparison/final-thoughts vergelijking tussen straatversie en GT versie van de F430, Porsche 911, BMW 3-serie, Corvette en Jaguar XKR. Uit mijn hoofd heeft geen enkele race versie meer pk dan de straatversie, maar ze zijn op het circuit stuk voor stuk flink veel sneller dan de straatversie.
Nee Bob, dan wordt ze gebracht....op een trailer. Net echt, maar niet minder spannend! Ga vanavond de cognacfles maar weer eens aanspreken....... Ciao, E.
MIsschien moet ik de vraag anders stellen. Waarom niet een 458 challenge met een leuke body kit? T.o.v. van een straat versie begrijp ik het wel.
Komt de 360 dan thuis, Erik? Heb je de garage al netjes gemaakt? Slaapdekentje klaargelegd? Gaat de 355 dan ook weg. of is ze al naar het oosten van het land? Droom en drink zacht!!!
eeeeuhh 470PK.... ???? De standaard 458 geeft 570 PK... jammer van de regelementen Die neus kan me niet bekoren trouwens Deze had ik iets agressiever verwacht.....
De F355 gaat mee terug op de trailer, ik heb de verwarming alvast een graadje hoger gezet en als het goed is ligt het dekentje in het vooronder..... Peter, leuk dat je even belde vanmiddag! Je weet ook echt alles te spotten, hè?
Tonnie Shaughnessy? ;-) C&Sc ligt trouwens nog niet in de prullenbak, want staat leuk verhaal in met Enzo, F40, F50 en 288GTO. Maar ik vond meer prijzen laag, viel me al (positief op. Maserati Mexico bv. Maar helaas dus. Bedankt voor de linkjes en extra info Tonnie! Waarom moet Henkie een smoking aan trouwens? Is dat i.v.m. een "auto's etc"-feestje in Utrecht dit weekend?
Verwarming hoger kan geen kwaad met zo'n kaal koppie Hoe ben je onder het afscheid nemen van je 'oude' geliefde? De liefde voor de nieuwe moet natuurlijk nog groeien, maar dat zal geen probleem zijn. Ga je nog naar Spa Italia? Lijkt me leuk
Ben wel jaloers, was zelf ook met Bram uitgenodigd , kwam er alleen achter dat ze dachten ons aan het werk te zetten bij Valetparking.
We hebben wel een solicitatiebrief de deur uit gedaan. Geen Peppie en Kokkie maar ? Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login