Ooit wel eens een T-ford vrachtwagen gehad, maar helaas geen foto's. Dit komt het dichtst in de buurt. Volgens mij zag ik vorige week jouw nieuwe liefde staan bij Alex, lekker ding, veel plezier ermee. Image Unavailable, Please Login
Okay mln-fair idd. Daar ga ik niet naartoe , ik zie die Lambo's en Patek Philippe's ergens anders wel.
Als je ziet door wat voor opening die motor moet ademhalen in het GT2 reglement dan verbaas je je nog eens over die 470 pk die neus gaat nog wijzigen, er moet immers nog plek gemaakt worden voor een batterij aan extra lampen. De splitter zal nog wel groter worden en die achterwielen worden ook nog breder, als ik zo die aangeplakte randen zie. Dat is overigens een keuze: of bredere achterbanden en een kleinere vleugel, of andersom. Porsche wijzigde dit zelfs gedurende het ALMS seizoen. Ik denk dat de auto die we op de foto zien niet veel meer is dan een pure testcase om eens wat verschillende configuraties uit te proberen.
Ik zat net te denken dat we niet over horloges mogen praten hier natuurlijk (want auto-forum), maar Newman Daytona's uit de jaren '60 kan net he? Doe mij maar zo'n witte.
Pateks, daar lijmen wij ne spiegel mee tegen de muur in de badkamer toch ? En Rolex, daar krijg ik zo'n zwitserleven "gevoel" van ...
@Erik: ... en... is ze er al? Ben je d'r klaar voor? Check je je batterijen nog even? Veel plezier, jongen!!! Todays is the day!!!
Thnx Bob, maar in het Oosten slapen ze altijd lekker uit Nog een paar uurtjes, rond het middaguur verwacht ik hem...kan ik nog even afscheid nemen van m'n ouwe, trou<snik>we F35<snik>5.... Later vandaag volgen de pix, guys! Ciao, E.
Eric, Lig je al achter de deur te wachten voor als ze aanbellen? Vanaf vandaag wat vaker in de garage te vinden? Hele leuke dag toegewenst! Jeffrey
Heb je een tracking device erbij zitten? Kun je zelfs tot op de minuut bekijken wanneer ze voor de deur staat. Veel plezier vandaag!!!
Enjoy Erik! Maar... waarom spreek je dit soort dingen nou niet gewoon lekker in het weekend af? Dan hadden we met z'n allen bij je op de stoep kunnen staan om deelgenoot te zijn van dit mooie moment... Ah... ik snap hem... omdat we anders met z'n allen bij je op de stoep waren komen staan....