Erik geniet ervan.
Bij een Gallardo is dat in een uurtje geregeld heb ik wel eens gehoord ;-), dus kom maar op met de pics!!
Eric hoe zit het nou kom op man met die foto's. Ben vandaag vrij om heel de dag de site in de gaten te houden.
17.00 uur. Erik gebeld. Werd brusk gestoord op zijn eerste date met zijn nieuwe vriendin en nam mij dat kwalijk! Kan ik nou niet 5 minuten alleen zijn met haar? NEEN was mijn antwoord. Video en foto's komen vanavond op de site. Erik vroeg aan haar voor toestemming hiervoor en ze vondt het wel goed dat dat gebeurde. (Je ziet het al wie het nu voor het zeggen heeft. Nou ja zeggen, met een Tubi is dat toch net iets anders, meer gegrom dus maar wel lief/lekker/kikken etc.).
Lieve jongens & meisjes, Ik begrip jullie ongeduld, maar het is vandaag toch een gewone werkdag? Of is iedereen opeens vrij? Joost, je hebt het weer fantastisch verwoord! En ik zal vanavond foto's en (als het gelukt is) een stukje video op de draad plempen, dus graag nog even geduld........ Maar om het gewacht voor jullie enigszins draaglijk te maken toch alvast één fotootje, omdat dit nou eenmaal bij open rijden schijnt te horen Tot vanavond! Ciao, E. Image Unavailable, Please Login
Zie ik het goed dat je natgeregend bent? En o ja, als je zo blijft zitten, kan het dak niet dicht. Nog heel veel gezonde kilometers toegewenst.
Erg mooi Eric. Goeie keus. Misschien was 'ie al gepost, maar ik kwam dit vandaag tegen... Image Unavailable, Please Login