Ik vind het helemaal niet zo gek, dat oranje. Is dat ding nou ook snel op het circuit?
Erik, wel je handen aan het stuur houden! volgens mij zit je nu met een pilsje in de hand en op een stoel je rot te genieten langs de mooie bolide van je. wel voor 12 uur naar huis. het is je van hate gegund
Erik!!! Niet vergeten he. Die vorige was ook al zooooo leuk.... Inspiratie opdoen? Hier alvast wat voorbeelden: - Ik wens U ook een fantastische dag! - Lach even naar me als je geen ondergoed draagt! - Ik ben tegen zinloos geflits! - Mercedes? Dan bel ik wel een taxi! - werken, werken?... mijn vader werkt! - Ik ben je type niet; ik ben niet opblaasbaar! - Te lezen? dan ben ik mijn sleurhut verloren! - Het leven is als een neus. Haal eruit wat er in zit! Image Unavailable, Please Login
omdat ze bij mijn auto zaten, maar niet passen wil ik deze verkopen, maar ik weet niet of de heren van ferrari chat dat goed vinden, dus Henk, magda? zo ja, komen er ook wat plaatjes, zonee, dan ga ik wel naar de ferrari club nl site of zo, ciao Oscar ps meteen je kans om het verschil te voelen in challenge en GT velgen....
Oscar, officieel mag het niet. Dus ik zou zeggen maak er een draadje voor aan wat zichtbaar blijft tot een buitenlandse moderator het er af gooit. Ik begrijp ook niet waarom die bij ons gedeeltje hangen soms maar ik zie regelmatig deleted threads door moderators in het NL menu (blijven voor mij altijd zichtbaar met schuine letters). Vaak is het spam of mensen die 2 posts hebben en een commercieel evenement onder de aandacht proberen te brengen.
Erik: GAAAAAAF!!!! Stomme vraag: ben je daar vanmiddag ook nog? Dan kom ik alsnog die stoep die je niet hebt even warm maken...
Ik zie teksten over nummerplaatstickers, maar had je op je vorige F iets van: "Die van jou is sneller, nou en!" staan? Dan hebben we elkaar namelijk in Driebergen gezien. Ik was met Morgan en min vader met F512BB. Mijn eerste droomrit, maar sr doet elk jaar mee. Eerst paar keer met Viper GTS, toen keer met Morgan Aero8, daarna keer met TVR Tuscan en nu met F. WD
Marc, maak je maar geen zorgen hoor....was een eenmalig gebeuren. Weet ik nog niet precies. Ik bel je wel even..... Wouter, komt deze foto je dan bekend voor? Image Unavailable, Please Login
Ja cool!!! Gisteravond in die ueber-Veyron gezeten. Man wat een ding, maar 2,7 miljoen euro is wel veel geld hoor En ik vond die blauwe standaard Veyron mooier.
Toch niet helemaal met stille trom: Luca Badoer. Luca Badoer is volgend jaar niet langer testrijder van Ferrari. Zo heeft het team bevestigd. De 39-jarige Italiaan was dertien seizoenen lang de vaste testcoureur van Ferrari en reed vorig jaar nog twee races voor het team, als vervanger van de geblesseeerde Felipe Massa. Dit was echter geen groot succes. Badoer rijdt woensdag tijdens de International Motor Show in Bologna voor het laatst met een Formule 1-auto van Ferrari. Hij zal een demonstratie geven met de F60, waarmee hij vorig jaar de races in Valencia en België reed. Badoer is in totaal vijftig keer van start gegaan in een Formule 1-race. Zijn beste resultaat behaalde hij tijdens zijn debuutseizoen in 1993, in de Grand Prix van San Marino. In die race wist hij als zevende aan de finish te komen, met een Lola van Scuderia Italia. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login En Max is ook uit zijn kelder gekomen om een duit in het zakje te doen: Voormalig FIA-president Max Mosley is blij dat Fernando Alonso en Ferrari dit jaar niet kampioen zijn geworden. Volgens de Brit had een wereldtitel voor de Spanjaard voor veel discussie gezorgd, iets wat niet goed was geweest voor de Formule 1. "Ferrari heeft het tijdens het tweede deel van het seizoen erg goed gedaan. Ze lagen bijna uit de titelrace, maar hebben zich toch nog knap weten terug te knokken. Maar ik ben blij dat Ferrari uiteindelijk niet heeft gewonnen", zei Mosley in Die Welt. "Als Ferrari kampioen was geworden, hadden we een vervelende discussie moeten voeren over de manier waarop het team de titel had gewonnen en hadden we het nu weer over teamorders gehad. Dat zou niet goed zijn geweest voor de Formule 1. Door een tactische fout in de laatste race, is ons dat gelukkig bespaard gebleven." Gr. Martin
Ik ben niet zo moeilijk hoor Ik ben gewoon autoliefhebber en dan bij voorkeur sportwagens en of klassiekers. Het mooist vind ik klassieke sportwagens. Ik heb wat (slechte Nokia)foto's van gisteren op Facebook gezet.
Ja, was leuk om je weer even te spreken! De champagne en het eten etc was ook allemaal top. Superfeestje!
En ik sta achter de Morgan, tweede van links óf in het midden. Wat je wilt... We hebben elkaar toen even kort gesproken. Indrukwekkende auto hoor! Je vond het zeker wel jammer dat hij weer terug moest naar GB? Ciao, E.
Wisten wij trouwens al dat de Wizzard heel leuk mondharmonica kan spelen, met BB King en Billy Preston nog wel!! http://www.youtube.com/watch?v=ysiT0P6OtvU Image Unavailable, Please Login
Mag toch wel hopen dat mijn Boxer restoratie geen Die Hard projectje gaat worden... Maar even serieus, dat is een gave clip en Toots Willis is in mijn achting gestegen. Onno