Nu weet ik het ook weer! Was inderdaad jammer dat de Morgan fabriek 'm weer terug wilde. Droomrit was erg gaaf. Ik ben de volgende avond de boot op gegaan om 'm maandag half Engeland door te rijden. Ook fijn ritje! Nu is het weer met klassieke Morgans rijden en wachten op de nieuwe Three Wheeler. http://www.morgan3wheeler.co.uk/genevalaunch.html Demo komt in Juli hoop ik, dus leuk om Droomrit volgend jaar mee te rijden.
Nou Wouter, dat wordt dan nog aardig doorstampen voor me om je bij te houden als je de specs mag geloven... Maar heb jij je motorrijbewijs eigenlijk wel?? Ciao, E.
Euhm... Bruce is al jaren geleden in mijn achting gestegen en dat kwam echt niet door de movies oeps, we wijken weer wat af... En Toots is mijn nationale trots, das een beetje toon hermans met een fluit-toon
Dan is het goed, Peter. Moest even aan de driewielers denken die je met A mag besturen, als je dat hebt natuurlijk..... Dus het heeft met de afstand van de voorste wielen te maken of het A of B is? Wist ik niet .....nu nog niet trouwens, dus ik ga even koekelen.
Homologatie is motorcycle, maar door maatvoering krijgt 'ie in NL een auto kenteken (vergelijkbaar met quad) en dus ook rijbewijs B. Geen helmplicht ivm aanwezigheid gordels. Anders had ik inderdaad nog snel motorrijbewijs moeten halen!
Volgens mij is er nog steeds iemand die met "tekst" rijdt. Iets van; mijn andere auto is een ferrari en die staat thuis in de garage dacht ik...
Zelfs die smalle Piaggio's zijn voor rijbewijs B, dus die Morgan is geen enkel probleem. Wel apart idd, want volgens mij hadden die oude Reliants altijd een motor-kenteken. Regelgeving is gewijzigd denk ik dus. http://www.amt.nl/Nieuws/Piaggio-driewielscooter-voor-Brijbewijs.htm Edit : "En nu is er de LT, met van 42 naar 46,5 cm vergrote spoorbreedte tussen zijn opmerkelijke voorwielen. Nou, én? Voor de wet is dit een groot verschil. Nu tellen de wielen voor niet als één wiel, maar als twee. Waarbij geen van de twee voorwielen op één lijn staat met het achterwiel. Dus is deze driewieler geen motor met zijspan, maar een driewielige auto. " Conclusie : Reliant heeft 1 wiel voor dus een motor.
Zo diep heb ik me er niet in verdiept. Gewoon gegevens voorgelegd bij ons vaste contact bij RDW, en die hebben uiitsluitsel gegeven. Wist wel dat die Piaggio's er in 2 varianten zijn inderdaad, een smallere en bredere met verschillende rijbewijzen. Reliants nooit naar gekeken eigenlijk... WD
Erik....HELEMAAL GOED !!! Van harte met je nieuwe bolide en veel fijne en veilige kilometers gewenst.
Door het heengaan van Swaters, was de blijde komst van Erik's prachtige 360 spider me ontgaan. Erik, super vet gefeliciteerd!!!!! Waarvan ik het stoute broertje heb, heb jij het sierlijk knappe zusje! Ciao!
Bedankt René, die fotoshoot in Italië gaat dus helemaal goed komen....... Otto, ook jij bedankt, zeker voor de mooie beeldspraak! Hoe komt het toch dat onze zuiderburen dat altijd zo goed doen? Ciao, E.
het was mij even ontgaan maar we krijgen dus 1.6 Ferrari 4 cilinders in F1 poe poe een Ferrari 168 Mugello ; zo zal ie wel gaan heten als straatauto Straks krijgen we ook nog een Fiat Hybride gerebadged als Ferrari
Naast Ferrari-icoon Jaques Swaters is er nog een grote naam uit de autowereld van ons heen gegaan: http://www.autoblog.nl/archive/2010/12/13/voormalig-f1-teambaas-walkinshaw-overleden#post-39812. RIP.
Laat ik van hem ook een auto gehad hebben, s..t had ik hem nog maar. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
@marc Socciebon Zeg nou zelf, dan ben je toch de winnaar...? http://www.youtube.com/watch?v=h48uEQz_UKY (selecteer HD 720p) Image Unavailable, Please Login
In de jaren tachtig heeft Ferrari met V6 turbo's gereden, ooit een V6 turbo straatversie gezien? Ik niet
Toffe clip Henk, Marc! Wie was de cameraman? Complimenten nl want wat heb je dat goed in beeld gebracht zeg! Uit nieuwsgierigheid ging ik gisteren naar Hessing. Ik heb met een maatje nog een lange tijd naar een blauwe 456 daar staan gapen. Ik had de prijs niet zo laag verwacht eigenlijk. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login