Marc, Mirella, Mooi om te zien: ff stoppen en daarna op het einde weer meteen in de race stand. INHALEN die hap!
Wat een showroom daar bij Hessing, he? Blijft toch echt wel bizar! Thanks Vu, leuke pics! Mooie compositie van de 456 prijskaart.... Wat betreft de Bug - ik heb lekker gesmuld van het verhaal over de SS in de EVO. Toch zou ik zo'n auto nooit of te nimmer kopen, hoe geweldig het ook moge zijn. Ik heb er toch te weinig mee. Het gaat niet om het geld (want dat heb ik toch wel liggen bwahahahahahah), maar meer om de connectie. Mijn hart loopt er niet mee weg. Neemt niet weg dat ik het (intellectueel) een heel erg gave auto vind. Maar meer iets om een Discovery documentaire over te zien... Onno
Nog voor de gene die een vierdeurs zoekt en dichtbij Ferrari wilt blijven, wij hebben voor Autogespot deze Maserati gereden en hij staat nu te koop bij Hessing. http://www.autogespot.com/nl/item/9645/gereden-maserati-quattroporte-s.html
Medicijn tegen de winterblues... Hoe lang nog? Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Geweldig om weer terug te zien Henk. Ik wist niet eens meer dat ik dat gefilmd had. Ik heb daar veel doortochten vastgelegd maar dit was wel de mooiste... Wat een goud stek was dat! Bijna net zo goed als het terras het jaar ervoor met die broden en de MM-rijders op 2 mtr voor je neus Ik heb dat (lange) moment aan het einde (inhalen) nog aangehaald bij Marc de volgende dag toen hij stil stond, "Brum haalde alles in bij de start" zei ik nog, dus Rome gaat hij ook halen. Wilma net ook even laten zien. Ze zegt: "was een lange sfeer volle dag met gezellige mensen, maar wel lang na zo'n treinrit...."
Het is gefilmd met de HD-cam van Michel. Maar het kan zijn dat jij het filmde Fredt. Echt geweldig, man wat een plezier hebben wij altijd daar..
Ja jongens, wat hebben jullie vaak op ons staan wachten, en wachten, en wachten.. http://www.youtube.com/watch?v=YXsDI3BbJdU
Afgelopen weekend had ik de eer en het genoegen de officiële opening van de nieuwe Showroom van Ferrari Dealer LUMANI KRUGER muzikaal op te luisteren. Lumani Krüger is de " Offizieller Ferrari Vertragshaendler" voor Niedersachsen, Hannover en omstreken dus. Ze zijn gelegen in de Hannoverse befaamde "Expo Plaza". LUtz, MArco en NIco Krüger hadden me gevraagd voor een strict klassiek programma te zorgen, als Highlight van het Event. Er waren zowat 400 genodigden, waaronder enkele Ferrari-afgevaardigden, nogal wat VIP's, en heel wat klanten. Op de bijgaande foto's zie je het geweldige pand, bij onze aankomst in de namiddag, iedereen is dan volop in de weer met de allerlaatste voorbereidingen voor de Gala. We repeteren in jeans. Na afloop van de repetitie poseren we even met vader Lutz Krüger en diens lieve echtgenote Evelyne. 's Avonds verandert het gebouw in een waar Ferrari-Paleis en worden de hoezen van de auto's genomen. Pianist Gunther en ik trekken ons zijden pak aan. Het Ferrari-klienteel stroomt toe. Prosecco, allerhande wijnen en exquise dranken vloeien rijkelijk, de sfeer zit er duidelijk in. Zoon Nico Krügerneemt de micro ter hand, verwelkomt ons hartelijk en nodigt allen uit tot het concert van de avond. Even later klinken onze eerste muzieknoten royaal door de machtige ruimte van deze adembenemende Ferrari-Tempel. Nadien de lekkerste Italiaanse spijzen. Met achteraf een onophoudelijke stroom van de allerheerlijkste desserts. Kortom een perfect georganiseerd Event, waarbij ik uiterst fier was er te hebben aan meegewerkt. Het was bovendien bijzonder fijn de sierlijkheid en elegantie van Pininfarina's lijnen te genieten bij het vertolken van enkele hoogtepunten uit de klassieke muziek. FORZA FERRARI! Ciao! The Strad Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
.. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Adam: mooie fotosessie daar in R'dam. Rene: ook mooie foto's zeg! Wat was de lokatie? Fred: ah dus jij was de cameraman! Top! Marc: heey! dat is dat restaurant waar ik nog langs de kant van de weg heb gestaan om foto's te maken in 2008. Mn cola en broodje lagen toen op de grond
Alles straalt daar klasse uit Otto. Dat ze jou vroegen is meer dan terecht. Geweldig dat je daar aan hebt gewerkt. Je 2 passies heb je weer kunnen combineren in een evenement