Ik glibberde ook, was alleen op een dijk......met bomen aan weerszijde. Ging goed maar een vrachtwagen stond wel overdwars Omkeren dus. File leed kunnen beperken vandaag tot 45min voor 25km was toen op de zaak en ben daarvandaan direct (lees: binnendoor) naar huis gegaan. Opvallend was hier dat de autowegen bende waren (ijs/sneeuw van cm's dik) en de fietspaden ernaast (wat betalen die aan wegenbelasting?) geheel vrij/zwart waren. Zag dus ook auto's op deze paralel/B-wegen/fietsroutes voorbij speren. Heb me in kunnen houden maar vind dat wel weer de omgekeerde wereld en dus typisch nederlands. Degene die betaald staat stil met z'n heilige (melk)koe...... Ps Ook fijn dat er een weer alarm wordt afgegeven om 08:15 als er al cm's sneeuw is gevallen, je kunt ook te voorzichtig zijn.
Vond het een beetje een psycho-mevrouw. Een beetje Google-en leverde dit plaatje op Marc: heb je die 458 al in beeld? Gr. Martin
Dat is moeilijk te zeggen, meestal het eerstvolgende. Door de diversiteit heeft ieder artikel wel iets in zich, of dat nou de Michelotto van de Belgische bakker is, het verhaal van WK over Reims of de verhalen over de Mille Miglia. Zo is er ook een clublid met een CS, een 16M en binnenkort een GTO; lijkt me echt een hardcore verhaal voor in de Gli, maar ja, die heb ik nog niet gevraagd....
Moet je absoluut doen Peter. De oude Gli kan niet in de schaduw staan van wat het magazine tegenwoordig is... Gr. Martin
Ik kan me niet voorstellen dat het verhaal van Roger net zo kaal wordt als het interieur van je auto's?
Knappe foto! heb je er daar niet meer van ? Apart ben benieuwd hoe dat in het echt er uit ziet. Binnen kort maar weer eens een keertje langs van de Akker al weer een tijdje niet geweest
Niet gek. Zowel prijs als conditie interieur. Ben benieuwd of de historie ook zo sprankelend is. Verrassend hoe dat wit staat op een 360, niet verkeerd.